Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaa olla vittumainen potilas, saa huippuhoitoa sairaalassa.

Vierailija
15.01.2011 |

Kun henkilökunta haluaa hankalasta potilaasta mahdollisimman pian eroon.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun päästä äkkiä kotiin. Hoitajien mielipiteillä minusta ei kotiutusta tipu, eiköhän sen lääkäri päätä.

Vierailija
2/19 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pääsin pari päivää etuajassa pois kun eivät enää kestäneet. Paranin nopeammin kun vittuilin lääkäreille ja hoitsuille.

Takaisin tosin ehkä joutuu kun puolikuntoisena lähdin, mutta huippuhoito odottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muualta saa lähteä silloin kun itseä huvittaa.

Vierailija
4/19 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pakkokin olla, että ylipäätänsä saa hoitoa!

Vierailija
5/19 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko kinttu sairaalakunnossa taas

Vierailija
6/19 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaanhoitaja. Sellaiselle vittumaiselle potilaalle kun pitää injektioita laittaa, valitaan neulaksi kaikkein paksuin verineula. Ja särkylääkkeeksi työnnetään suppoa hanuriin vaikka tablettiakin olisi olemassa ja saatavilla.

Vierailija
7/19 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitajahan on ammattikunnalleen tyypillisesti empaattinen. Mä todella uskon tuon hoitsun kommentin. Eiköhän se ole nähty millaisia pikkuhitlereite ammattikunta on pullollaan. Onhan se tietty kiva, että edes jossain nämäkin reppanat saavat päteä.

Vierailija
8/19 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan huippuunsa hiottu taito vittuilla ihmiselle niin hienovaraisesti että tämä tajuaa vasta paljon myöhemmin koko asian.

Voi kuule, niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Minä olen ihana ja lempeä hoitaja niille potilaille jotka ovat oikeasti kipeitä ja tarvitsevat hoitoa, kohtelen aina lämpimästi lapsipotilaita ja vanhuksia. Mutta sellainen kaikesta valittava, etuileva, egoistinen ja turhanitkijä saa kyllä juuri niin kohteliaan käytöksen kuin ansaitseekin ;)

Vierailija
9/19 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

särkylääkkeet siihen asti kun yliannostus-valheen jälkeen vartija ratsas tavarat. Ens kerralla otan koko arsenaalin, 200 panacodia mukaan.

Kinttu näyttää aika pahalta, mutta mulla on aikaa sairastaa vasta tiistaina. Eiköhän sitä siihen asti antibiooteilla ja panacodilla pärjää.

Vierailija
10/19 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

särkylääkkeet siihen asti kun yliannostus-valheen jälkeen vartija ratsas tavarat. Ens kerralla otan koko arsenaalin, 200 panacodia mukaan.

Kinttu näyttää aika pahalta, mutta mulla on aikaa sairastaa vasta tiistaina. Eiköhän sitä siihen asti antibiooteilla ja panacodilla pärjää.

Vierailija
11/19 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sossuun vielä maanantaina laskuja nakkaamassa ja vaikka iltapäiväkaljalla. Tiistaina vois taas päivystyksen kautta oysiin hakeutua, kun ruokarahat on juotu, eikä ole rahaa edes sideharsoihin että sais haavan peitettyä.

Vierailija
12/19 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

200 tabua panacodia, jotka sossun maksusitoumuksella kävin torstaina hakemassa. En mä niitä kyllä aatellut ottaa.

Vierailija
13/19 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista raportoida taas sitten kun olet käynyt siellä luksushoidossa. :-)

Vierailija
14/19 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osastolla ollessa ottanut 20 panacodia ja sen jälkeen huoneessa ramppasi sisätautilekuria ja psykiatria hiilipullojen kanssa, niin 200 panacodia kun valehtelen ottaneeni, tilaavat varmasti paikalle jo sairaalapastorin.

Vierailija
15/19 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osastolla ollessa ottanut 20 panacodia ja sen jälkeen huoneessa ramppasi sisätautilekuria ja psykiatria hiilipullojen kanssa, niin 200 panacodia kun valehtelen ottaneeni, tilaavat varmasti paikalle jo sairaalapastorin.

ja mukava pastori siellä OYSn kirralla onkin

Vierailija
16/19 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat ruokaa nokan alle 4 krt/pv, joku petaa sun sängyn kun käyt suihkussa ja aina kun vituttaa tai jostain vihlaisee, niin pilleriä tulee pöytään kelloa soittamalla.

Eikä maksa mulle mitään. Lasten isän kanssakin meni taas sukset ristiin, niin ei tartte sitten pentujakaan käydä moneen viikkoon kattomassa kun en voi sietää niiden siittäjän kyrpänaamaa.

Vierailija
17/19 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon uskovainen ihminen vaikken kirkkoon just nyt kuulukaan. Mutten mä taida ottaa niitä 200 panacodia mukaan, saattavat vielä ottaa ne multa pois.

Vierailija
18/19 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka sillekin vähän vittuilin ennen kotiinlähtöä.

Mutta käyn kyllä maanataina ensi linjassa häppärillä ja vasta sit päivystykseen.

Vierailija
19/19 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tk:n vuodeosastolle jos ambulanssi vie ja saa ruokaakin ihan ilmatteeksi. Mut ennen tiistaita en lähe sairaalaan kuin korkeintaan M1-lähetteellä ja poliisikyydillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi