Missä kannattaa yrittää myydä lähes käyttämätöntä turvaistuinta?
Ostettiin 300 maksava istuin ja nyt sille ei olekaan käyttöä. En ole ikinä kokeillut huuto netiä, onko se hyvä?
Kaupat ei kai enää saa käytettyjä turvaistuimia myydä?
Kommentit (8)
todisteeksi niin varmaan menee huutiksessa. 5v vanhempaa istuinta ei suositella käytettäväksi koska ei suojaa enää samalla tavalla (muovi haurastuu ajan myötä) ja huutis on täynnä joitain aataminaikuisia istuimia.
Mutta jos tosiaan max pari vuotta vanha niin luulisi menevän jos ei liikoja pyydä.
vaan, kuitit on kyllä tallessa.
Lisääkin vinkkejä otetaan vastaan, tuo huuto.net kuulostaa hankalalta.
Kauppojen ilmoitustaulut kai hakuammuntaa vaan?
Ostettiin 300 maksava istuin ja nyt sille ei olekaan käyttöä. En ole ikinä kokeillut huuto netiä, onko se hyvä?
Kaupat ei kai enää saa käytettyjä turvaistuimia myydä?
minä olen kiinnostunut, joten voin ehkä sen sulta osta. miten vanha se on? mikä hinta? onko siinä jalusta mahdollisuus? ja missä päin asut?
minä asun vantaalla!!
Istuin on 9-36-kiloiselle. Alle 3-vuotiaat pidetään selkä menosuuntaan ja sitten istuimesta otetaan osa "pehmusteista" pois ja käännetään naama menosuuntaan, jotta isompikin lapsi voi istua siinä. Myyjän mukaan 5-6-vuotiaaksi asti menee.
En nyt viitsi mennä kaivelemaan kuitteja, kun ovat taaperon sängyn takana makkarissa, mutta jos sinua kiinnostaa, niin voin kertoa huomenna lisätietoa.
Maksoi 299 € ja tosiaan 4-5 lyhyttä matkaa ollaan sillä ajeltu, eli lähes käyttämätön. En tiedä paljonko voisin pyytää. Paljonko tarjoaisit? :)
ap ei tiedä... isofix-kiinnitystä siinä ei ole, mutta on kyllä autossa sillä lailla korkealla, että lapsi näkee hyvin.
vaan, kuitit on kyllä tallessa.
Lisääkin vinkkejä otetaan vastaan, tuo huuto.net kuulostaa hankalalta.
Kauppojen ilmoitustaulut kai hakuammuntaa vaan?
tosi hankalaa... Kaiken voi hoitaa muutamassa minuutissa (+ myyntiaika tietty) nostamatta edes persettä penkistä:D
en ole koskaan perehtynyt huutonetiin.
ap
Ja menee varmasti kaupaksi. Tutkaile aiempia hintoja ja huutoja.