Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstan käyttäminen itseterapiaan ja anteeksipyyntö

Vierailija
14.01.2011 |

Minua ei henkilökohtaisesti kiinnosta tämänkaltaiset palstat lainkaan. Itselleni tapahtui kuitenkin erään ihmisen (jota en oikeasti edes tunne) kanssa vähän omituinen tapahtuma, joka hajoitti minua jonkin verran sisätäpäin ja olin siitä aika hämilläni pitkään. Se on asia, josta on vaikea puhua kenellekään, koska se ei kuullosta aivan täysijärkisen ihmisen toiminnalta.

Minulle tuli tunne, että ko. henkilö lukee tätä palstaa ja riehuin täällä aikani ja jätin sopiviin paikkoihin tätä asiaa sivuavia viestejä, jotta hän ymmärtäisi, miten pahamieli minulle jäi.

No, nyt olen täällä riehunut ja saanut asian toivottavasti käsiteltyä ja pois päiväjärjestyksestä. Voin taas keksittyä mieli tyhjennettynä omaan elämääni.

Anteeksi, jos loukkasin, jos nyt satuit tätä palstaa lukemaan!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos aloittaja käsittelee laajemmin raskasta oloaan mihin se liittyy, aika paljon on tapahtunut kun puhutaan hajoamisesta, kokemus on täytynyt olla jotain erikoista tai ainutlaatuistuista, antaisin sinulle oman tukeni, aika kuitenkin haavat parantaa, miten syvät ne sitten on?

Vierailija
2/23 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...face to face

varmasti, mutta en oikeasti edes tiedä, kuka tämä ihminen on.

.... tehdessäni hakua muusta aiheesta. Viesti on hämmentävä, koska se näyttää ehkä minulle tarkoitetulta, ehkä ei. Tosin jos kirjoittaja "ei edes tiedä kuka tämä ihminen on" kuten hän kirjoittaa, tuskinpa tämä sitten minua tarkoittaa.

Mitä ihmeen järkeä on pistää tällaisia viestejä tänne? Ap ei voi tietää, lukiko oikea henkilö hänen viestiään. Eikö se ole lainkaan tärkeää? Enkä käsitä, miten kukaan muka joutuisi tällaiseen selkkaukseen täysin tuntemattoman kanssa. Käsittääkö joku muu?

Viestihän on myös voitu kirjoittaa tekeytyen toiseksi henkilöksi. Jos näin on, ehkäpä kirjoittajan olisi aika vihdoin hankkia itselleen apua. Nimittäin sillä "toisella henkilöllä" - joka olisin tässä oletetussa tapauksessa minä - ei ole mitään anteeksi pyydettävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkea anteeksi, ja tarjoan vielä pullakahvit päälle! Olkoon Voima meidän kaikkien kanssa.

:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
4/23 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus mitä harhaisuutta teillä ihan useammallakin. :O

Vierailija
5/23 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että ainakin itselleni puhuisi ujompikin reilusti face to face, jos jotain asiaa on.

Mutta kuka edes kaipaa anteeksipyyntöä täysin tuntemattomalta ihmiseltä? Ihme sekoilua tällä palstalla.

Vierailija
6/23 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne suolletaan pahaa mieltä ja toivotaan tämän toimivan moraalisena kompassina ja oikeassa elämässä ollaan aikuisia.

Vierailija
7/23 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin täytyy tuntea toinen osapuoli joka ilmeisesti on aiheuttanut surua ja murhetta.

Jos vielä tuntuu pahalta aloittaja, ota yhteys ko. henkilöön voit esim. soittaa ei voi noin vieras olla että ei mitenkään saa yhteyttä muuten kuin tämän palstan kautta. Outo juttu

Vierailija
8/23 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kuitenkaan välitä ääliökommenteista - ne ovat vähän pahoja.

Luultavasti tämä palsta on tehnyt myös hyvää todella monelle.

Minä luen melkein kaikki mt-aiheiset kommentit ja yritän sanoa jotain muuta kuin, että mene hoitoon ja hae lääkkeet.

Yksinäisyys ja kriisit ovat toinen tärkeä juttu.

Hupijutut ja monet kummallisuudet ovat mielenkiintoisia kanssa kuten myös sellaiset juttujen vääristelyt, josta todella näkee että hupimielessä vääristelty.

Pitkä provot, joissa jokin mättää eivät sen sijaan kiinnosta minua. Niistä luen vain ekan rivin.

En tykkää siitä, että otsikko on jotain muuta kuin tekstin sisältä - tuli vaan turhaan avattua. Eli tänne kannattaa keksiä hyviä ja osuvia otsikoita.

TÄMÄ PALSTA EI OLISI MITÄÄN ILMAN NÄITÄ KIRJOITUKSIA.

Kiitos, että kirjoitit, mutta ei sulla ole mitään syytä pyydellä keneltäkään anteeksi.

Tämä toimii paljon paremmin kuin RAYn tuella tuetut palstat ja täällä on varmaan normaaliakin porukkaa kurkistelemassa miten kreisi tämä maailma nykyään on ja minkälaisia nykyihmiset ovat.

Joskus toivoisi voivansa lähettää meiliä jollekin yksinäiselle palstalaiselle, mutta mitkään yhteydenotot tän palstan kautta eivät tunnu toimivan. En tiedä onko se hyvä niin, vai juttu joka pitäisi muuttaa.

Kaikkea hyvää sinulle! Tervetuloa uudestaan taas tänne pähkähullujen seuraan.

Vierailija
9/23 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ls:luun

- poliisille

- mielenterveystoimistolle

- työnanajalle

- kouluun

tms

Ap:n kuvaus voisi sopia sellaiseen tilanteeseen. Kun noita ilmoituksia vielä tehdään nimettömänä, niin ei pysty tavoittaa tota idioottia, joka on aiheuttanut sotkuja. Se on todella pattitilanne ja noita tapauksia taitaa olla enemmänkin.

Palstan pitäisi saada sellaiset mielummin vähenemään kuin lisääntymään. Nuo ilmoittajat ovat itse sairaita.

Siitä on ap:lle voinut tulla myös taloudellista haittaa.

Tuliks kenellekään muulle mieleen tällainen?

Vierailija
10/23 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se vain harhautusta, siis sama ilmiö kuin silloin kun vaikka kahden tytön äiti esiintyy täällä kahden pojan äitinä ihan vain välttääkseen tunnistamista?

Jos ap ei tunne kohdettaan sen vertaa että voisi jollain lailla viestiä suoraan tälle, tunteeko kohdekaan sitten ap:tä? Mistä kohdehenkilö tietää, että viesti oli juuri hänelle ja häneltä on nyt pyydetty anteeksi? Koko juttu oli niin epämääräinen. Ihmettelen sitä, että kun kerran näkee vaivan selostaa asiaansa nimettömällä palstalla, eikö siitä asiasta sitten välitä jo niin paljon että saman tien tekisi sen kunnolla?

En voi välttää epäilemästä, että ap on aika raukkamainen.

Vierailija
11/23 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kirjoita kirje kyseiselle ihmiselle ja laita nimi, jos tiedät. Ehkäpä palstan nettipoliisi nappaa sen pian ja saat jutun poliisin käsittelyyn. Luultavasti kirjeesi häipyy aika nopsaa muisten luettavista.

Onko sinuun kohdistunut kunnianloukkaus tai herjaus tai väärä ilmianto? Varo vaan, että et itse saa syytettä kunnianloukkauksesta, herjauksesta tai väärästä ilmiannosta. Nämä jutut näes ovat sellaisian, jotka saattavat kääntyä ihan päälaelleen ja alkuperäsisestä uhrista tuleekin syytetty ja mahdollinen rikollinen.

Kerro vähän enemmän niin ehkäpä keskimme jonkun jekun, millä saat asiaa eteenpäin.

Vierailija
12/23 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella huonoon käytökseen.

niin kirjoita kirje kyseiselle ihmiselle ja laita nimi, jos tiedät. Ehkäpä palstan nettipoliisi nappaa sen pian ja saat jutun poliisin käsittelyyn. Luultavasti kirjeesi häipyy aika nopsaa muisten luettavista. Onko sinuun kohdistunut kunnianloukkaus tai herjaus tai väärä ilmianto? Varo vaan, että et itse saa syytettä kunnianloukkauksesta, herjauksesta tai väärästä ilmiannosta. Nämä jutut näes ovat sellaisian, jotka saattavat kääntyä ihan päälaelleen ja alkuperäsisestä uhrista tuleekin syytetty ja mahdollinen rikollinen. Kerro vähän enemmän niin ehkäpä keskimme jonkun jekun, millä saat asiaa eteenpäin.

Vierailija
13/23 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne suolletaan pahaa mieltä ja toivotaan tämän toimivan moraalisena kompassina ja oikeassa elämässä ollaan aikuisia.

Anteeks mitä?

Vierailija
14/23 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei henkilökohtaisesti kiinnosta tämänkaltaiset palstat lainkaan. Itselleni tapahtui kuitenkin erään ihmisen (jota en oikeasti edes tunne) kanssa vähän omituinen tapahtuma, joka hajoitti minua jonkin verran sisätäpäin ja olin siitä aika hämilläni pitkään. Se on asia, josta on vaikea puhua kenellekään, koska se ei kuullosta aivan täysijärkisen ihmisen toiminnalta.

Minulle tuli tunne, että ko. henkilö lukee tätä palstaa ja riehuin täällä aikani ja jätin sopiviin paikkoihin tätä asiaa sivuavia viestejä, jotta hän ymmärtäisi, miten pahamieli minulle jäi.

No, nyt olen täällä riehunut ja saanut asian toivottavasti käsiteltyä ja pois päiväjärjestyksestä. Voin taas keksittyä mieli tyhjennettynä omaan elämääni.

Anteeksi, jos loukkasin, jos nyt satuit tätä palstaa lukemaan!

Vierailija
15/23 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain, jos asia vielä hiertää, ei kyllä pitäisi, kaikki on ihan hyvin, onhan?! Ainakin minun mielestäni on.

Vierailija
16/23 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain, jos asia vielä hiertää, ei kyllä pitäisi, kaikki on ihan hyvin, onhan?! Ainakin minun mielestäni on.

- ja en ole ap

Vierailija
17/23 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku sellaista luulee.

Vierailija
18/23 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska niitä ei ole hänelle haluttu antaa. On mukavampi väittää ettei tunne koko ihmistä kuin myöntää nolo totuus.

Vierailija
19/23 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä ymmärrys.

Vierailija
20/23 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...face to face

varmasti, mutta en oikeasti edes tiedä, kuka tämä ihminen on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan