Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä taidan olla sellainen iltavuoro-ihminen

Vierailija
14.01.2011 |

Herään kyllä puol 7 laittamaan lapsia koulutielle, sitten teen kotihommia ja vasta 11 aikaan pääsen omiin töihini. Sitä sitten usein teenkin iltamyöhään.

Noita kotihommia tekee puolipökerryksissäkin mutta työnteosta ei tuu mitään kovin aikaisin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sinnitellä aamuvirkkujen mukaan toimivassa yhteiskunnassa. On kullanarvoista, jos voi itse edes osittain vaikuttaa työnsä ajoittamiseen.

Vierailija
2/6 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan itseni juuri ja juuri työkuntoonyhdeksäksi, optimaalisin työaika olisi minulle 11-19.

Typerä agraariperinne :P

Ikävä sinnitellä aamuvirkkujen mukaan toimivassa yhteiskunnassa. On kullanarvoista, jos voi itse edes osittain vaikuttaa työnsä ajoittamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaisin en saa kotona aikaiseksi paljon mitään, nukahdan jo ennen yhdeksää.

Viikonloppuaamuna saan tunnissa enemmän aikaiseksi kuin viikolla koko iltana :)

Vierailija
4/6 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossakin tutkimuksessa hiljattain todettiin iltavirkkujen olevan älykkäämpiä kuin aamuvirkkujen.

Linkkiä en voi antaa, kun meni ohi lukemalla.

Vierailija
5/6 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/6 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä iltavirkkuja on varmasti paljon. Ikävä sinnitellä aamuvirkkujen mukaan toimivassa yhteiskunnassa. On kullanarvoista, jos voi itse edes osittain vaikuttaa työnsä ajoittamiseen.