Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa, kun lapsi on allerginen.

Vierailija
14.01.2011 |

Esikoinen oli maailman helpoin ja tämän kakkosen kanssa arvotaan kiinteiden aloittamisen kanssa, kun on allerginen kaikille korvikkeillekin. Voin ihan suoraan sanoa, että vituttaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä sopi jonka hinta oli 56e/2,4L ilman korvausta ja korvauksen kanssa 16e/2,4L.

JA arvaa vituttiko imettää, kun ei suostunut tarpeeksi juomaan korviketta että olisi kasvanut eikä kuivunut, sain syödä 5 raaka-ainetta itse.

Araa vituttaako kun nyt lapsen ollessa 2,5v, sopivia ruoka-aineita on edelleen vaan se 10 kpl???

Tee niistä sitten ruokaa, prkl.

Vierailija
2/9 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa vituttiko mua, kun löyty yksi ainoa korvike, mikä sopi jonka hinta oli 56e/2,4L ilman korvausta ja korvauksen kanssa 16e/2,4L.

Yksi ainoa korvike ja meidän apteekissa 68 e, eikä tosiaan riitä kuin pari päivää. Täyttä hintaa maksetaan Kela-korttia odotellessa. Vituttaa, kun tuokaan ei sovi kunnolla, vaan vauva oireilee edelleen. Olen nii-iin varma, että mekin mennään rytinällä kohti tuollaista "tää syö vaan albaanialaista poroa, islaminuskoista punajuurta ja neuvostoliittolaista riisiä" -ruokavaliota. Perkeles. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi koulussa ja aina saa kulkea epipenien kanssa, ja valitettavasti myös niitä on käytetty useamman kerran. Sopivia ruoka-aineita n. 20. Vaihtaisin heti vammaistuen pois ja astmat ja allergiat siinä ohella, kyllä tää kalliimmaksi tulee...

Vierailija
4/9 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se menikään se raskausaika? Tuliko lotrattua rypsiöljyn kans? Puputitko paljon leipää? Tupakoitko?

Mä en usko, että yksikään lapsi on luonnostaan allerginen, kyllä se johtuu äidin elintavoista.

Vierailija
5/9 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiskohan syy olla ihan sussa itessäs? Mites se menikään se raskausaika? Tuliko lotrattua rypsiöljyn kans? Puputitko paljon leipää? Tupakoitko?

Mä en usko, että yksikään lapsi on luonnostaan allerginen, kyllä se johtuu äidin elintavoista.

Ehhehee, terveisiä anoppilaan! Sieltä nimittäin sataa samanlaista kommenttia. :) Tällä meidän vauvalla kun nyt vain on tupakoimaton, ruisleipää syövä ja oliiviöljyä käyttävä, hajusteita välttävä äiti ja samalla tavalla elävä, mutta vaikeasti moniallerginen isä. Siinä voi anoppi ihan rauhassa arpoa, että kummanko "vika" se allergiataipumus olikaan. :D ap

Vierailija
6/9 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se menikään se raskausaika? Tuliko lotrattua rypsiöljyn kans? Puputitko paljon leipää? Tupakoitko?

Odotusaikana työpaikallani oireiltiin, ja äitiyslomalle jäädessäni siellä tunnustettiin että hometta on, ja ollut jo jonkin aikaa.

Allergologimme onkin suoraan sitä mieltä, että lapsemme altistui sikiöaikana kaikille niille homemyrkyille ja pahasti. Omat siitepölyallergiani (isällä ei allergioita) ei riitä selittämään lapsen moniallergioita.

En tupakoinut, ja söin ihan normisti. Lääkkeitäkään enkä alkoa enkä huumeita käyttänyt.

T:olinkohan nyt eka vastaaja vai mikäsenytoli

Vierailija
7/9 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiskohan syy olla ihan sussa itessäs? Mites se menikään se raskausaika? Tuliko lotrattua rypsiöljyn kans? Puputitko paljon leipää? Tupakoitko?

Ehhehee, terveisiä anoppilaan! Sieltä nimittäin sataa samanlaista kommenttia. :) Tällä meidän vauvalla kun nyt vain on tupakoimaton, ruisleipää syövä ja oliiviöljyä käyttävä, hajusteita välttävä äiti ja samalla tavalla elävä, mutta vaikeasti moniallerginen isä. Siinä voi anoppi ihan rauhassa arpoa, että kummanko "vika" se allergiataipumus olikaan. :D ap

:D

Mahtaa olla anopille vaikea pala niellä tuo että oma poikansa on lapsenlapsen allergiat "aiheuttanut"

Vierailija
8/9 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mites se menikään se raskausaika? Tuliko lotrattua rypsiöljyn kans? Puputitko paljon leipää? Tupakoitko? Mä en usko, että yksikään lapsi on luonnostaan allerginen, kyllä se johtuu äidin elintavoista."

Porvoosta tulee.

Vierailija
9/9 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiskohan syy olla ihan sussa itessäs? Mites se menikään se raskausaika? Tuliko lotrattua rypsiöljyn kans? Puputitko paljon leipää? Tupakoitko? Mä en usko, että yksikään lapsi on luonnostaan allerginen, kyllä se johtuu äidin elintavoista.

Mutta ilmeisesti sun anoppis on tehny jotain todella väärin. Toki ne allergiat periytyykin, mutta viljat on tänä päivänä suurin syy allergioihin ja mm. autoimmuunitauteihin. Rypsi ja rapsi aiheuttaa atooppista ihottumaa jne jne... Että sillä ruokavaliolla on aika paljon tekemistä myös lasten terveyden kans. Jos pystyt pitämään täysin viljatonta ruokavalioa lapsellas, niin luultavasti tilanne korjaantuukin pian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi