Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä yh on noukkinut rusinat pullasta.

Vierailija
14.01.2011 |

Siisti toimistotyö jota voi tehdä ihan yhtä hyvin kotoa tai mökiltä tai vaikka hiekkarannalta. Ikinä ei tarvitse edes yläasteikäisen sairastaa kotona yksin jos silmälläpitoa tarvitaan, töistä voi olla koska vain pois ja tehdä sitten illalla tai joskus. Hyvä palkka, lyhyt työmatka, halpa lounas, ilmainen loistava sairaanhoito.

Mitäs vielä...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat hyvin. Ihan mahtavaa, että on niitäkin jotka ei jatkuvasti ruikuta. Kannattaa järjestellä elämänsä niin että se sopii itselle. Et halua paljastaa mitä teet?

Vierailija
2/15 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai itse asiassa mulle tuli ekana mieleen seksipuhelintyöntekijä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska on vapaa ja ystäviä, joilla on lapsia ja aina voi tehdä heidän kanssaan jotain kivaa. Ydinperheet usein muhii keskenään riitoineen ja tylsine rutiineineen.

Yh löytää toisen yh:n vaikka heinäsuovasta ja alkaa kaveriksi. Joistain tulee jopa ystäviä ja sitten ei rajoita mikään. Ensi viikonloppuna risteilemme nelisteen ruotsiin yhden mimmin ja sen pojan kanssa. Parin kuukauden päästä toisen mimmin ja sen tytön kanssa lähdemme käymään Tampereella hotellissa. Kesällä lähdemme Istambuliin kolmansien kanssa.

Vierailija
4/15 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onko se yh:na oleminenkin sitä rusinaa?

On se, mies oli ihan ok mutta itsekäs ja lapsellinen kiukuttelija, halusi itse eron. Minulla on mahtava miesystävä joka on sielunkumppanini.

Ja saan ihan itse päättää nyt mihin rahani käytän.

Vierailija
5/15 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat hyvin. Ihan mahtavaa, että on niitäkin jotka ei jatkuvasti ruikuta. Kannattaa järjestellä elämänsä niin että se sopii itselle. Et halua paljastaa mitä teet?

Joka tekee päivittäin rutiinihommia mutta projektit päättyvät aina puolen vuoden välein, palaverit hoidetaan etäyhteyksillä koska tiimikaverit ovat esim. Aasiasta tai keski-Euroopasta. Työni liittyy ympäristöasioihin.

Vierailija
6/15 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska on vapaa ja ystäviä, joilla on lapsia ja aina voi tehdä heidän kanssaan jotain kivaa. Ydinperheet usein muhii keskenään riitoineen ja tylsine rutiineineen. Yh löytää toisen yh:n vaikka heinäsuovasta ja alkaa kaveriksi. Joistain tulee jopa ystäviä ja sitten ei rajoita mikään. Ensi viikonloppuna risteilemme nelisteen ruotsiin yhden mimmin ja sen pojan kanssa. Parin kuukauden päästä toisen mimmin ja sen tytön kanssa lähdemme käymään Tampereella hotellissa. Kesällä lähdemme Istambuliin kolmansien kanssa.

tein tuota kaikkea perheellisenäkin mutta liittomme ei vaan toiminut, molemmat halusivat jotain muuta.

Vierailija
7/15 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai itse asiassa mulle tuli ekana mieleen seksipuhelintyöntekijä

Tarvitsevatko he läppäriä?

Vierailija
8/15 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, ap! Näin sen homman olisikin toimittava. Mukavia lomia teille!

t. toinen yh, joka opiskelee ja on toivon mukaan samassa tilanteessa vuoden tai parin päästä

Vierailija
9/15 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, ap! Näin sen homman olisikin toimittava. Mukavia lomia teille! t. toinen yh, joka opiskelee ja on toivon mukaan samassa tilanteessa vuoden tai parin päästä

Vierailija
10/15 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioilla on tapana järjestyä -- !

Vierailija
11/15 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa kuulla, että on muitakin "yhäreitä", jotka ovat tyytyväisiä elämäänsä :)

Täältä kanssa tsempitykset opiskelevalle yh:lle.

Mä opiskelen työnohessa... ei ople helppoa, mutta varmasti kannattaa :)

Vierailija
12/15 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen myös työstä, jota voisin kotoa käsin tehdä.

Nyt olen kaksivuorossa töissä, kaupan kassa. Ihan ok hommaahan sekin on, ku työpaikka tientoisella puolella eikä päiväkotiinkaan ole pitkä matka. En vain tykkää, kun pääsen töistä vasta 21 jälkeen ja sit haettava lapsi. Haluaisin hänelle normaalimman rytmin. Ja pian aloittaa koulunkin niin en halua siksi yhärinä olla 2 vuorossa :/

En vain tiedä mitä kotona tekisin duunikseni.

Tai sitten olisi etsittävä 1 vuoro työ jostain, koska se ei tuolla kaupalla tule käymään... :(

Ei voi suosia yhtä äitiä, koska on "vaan" yh.

Vierailija
13/15 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on asiat reilassa: asuntolaina maksettuna, mahdollisuus tehdä vain osapäivätyötä suht pienten lasten vuoksi. Päiväkodista ja koulusta on ainoastaan hyvää palautetta tullut lapsistani. Lapset ovat hyväntuulisia, empaattisia, mukavia tenavia, joilla ei koskaan ole mitään valitettavaa ole ollut perhemuotomme suhteen, enkä itsekään kaipaa mitään avopuolisoa toimivaa elämää ja perhettämme hämmentämään.

Vierailija
14/15 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen myös työni kotoa käsin tietokoneella. En ole työaikoihin sidottu, kunhan työt tulee vaan tehtyä. Lapsen sairaspäivät ei haittaa, niinä päivinä teen työt illalla kun mies tulee kotiin omasta työstään.

Tämän toteuttaakseni jätin kylläkin hyvin palkatun päivätyön ja siirryin pienemmille tuloille. Mutta hyvä näin, arki rullaa meillä hienosti pienmmälläkin rahalla.

Vierailija
15/15 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti toimistotyö jota voi tehdä ihan yhtä hyvin kotoa tai mökiltä tai vaikka hiekkarannalta. Ikinä ei tarvitse edes yläasteikäisen sairastaa kotona yksin jos silmälläpitoa tarvitaan, töistä voi olla koska vain pois ja tehdä sitten illalla tai joskus. Hyvä palkka, lyhyt työmatka, halpa lounas, ilmainen loistava sairaanhoito.

Mitäs vielä...

Aika tavallista nykyisin oli sitten yksinhuoltaja, kokonaan lapseton tai perheellinen.