Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2,5kk vva nukkuu yöllä 9 tuntia ilman syöttöjä

Vierailija
14.01.2011 |

Onko tämä normaalia?

Eli eilenkin meni nukkumaan klo 22 ja heräsi klo 7.

Sitten syötiin kunnolla ja vaihdettiin vaippaa jne ja taas nukahti. Heräsi puol 11 ja leikittiin, syliteltiin ja syötöt ym perusjutut. Äsken taas pistin nukkumaan eli klo 13.15...

Pitäskö mun olla huolestunu? Nukkuuko vauvani liikaa? Kyllähän tää mulle on paremmin kuin hyvin. Saan nukkua itekin pitkät yöunet.

Tätä on nyt jatkunu tän viikon. Myös sitä ennen poika oli kova nukkumaan, eli nukkui yönsä ilman syöttöjä yleensä 5-7 tuntia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nukahti 22 ja heräsi syömään 05-07 välillä. Mutta hän ei kyllä päivällä juuri nukkunut. Pieniä torkkuja ja vaunuissa max 1.5h

Vierailija
2/8 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aamupv:llä nukkui 3h, ip:llä ja illalla vähän vähemmän. Sitten kaikki muuttui, eikä nyt ole nukuttu neljään kuukauteen kunnolla, etenkään öisin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmastikaan mitään vialla, jos hereillä ollessaan on pirteä ja kasvaa hyvin neuvolan seurannalla. Ja pakko sanoa, että nauti niin kauan kuin voit - voi olla että tilanne muuttuu minä yönä tahansa. TAi sitten ei muutu - onnittelut, jos teillä on hyvä nukkuja.

Meilläkin neiti nukkui parin kuukauden ikäisestä lähtien 9 tunnin yöunia sinne puolen vuoden ikään asti. sitten rupesikin yöt pääasiassa viihtymään vaan rinnalla mutta vuoden ikäisestä lähtien on taas nukkunut yöt kúin unelma. Nyt ikää 2,5 vuotta.

Vierailija
4/8 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkui myös 4 viikon ikäisenä 7-8tuntiä putkeen yössä + useammat päiväunet, 2kk ikäisenä 10h + useammat päiväunet. Nyt on 10-vuotias nuorimies ja edelleen menee helposti tollanen 11-12h yössä nukkuen. Missään vaiheessa en ole ollut huolissani, kivahan se on, että unta riittää. Itse kun olen tällainen unettomuudesta kärsivä, niin välillä käy ihan kateeksi ;)

Vierailija
5/8 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin tuota riemua kesti reilu 3kk ja sitten poika alkoikin syömään. Söi 24/7 jolloin aloitin kiinteät. Neuvolassa selvisi syönnille syy. Pituutta kasvoi vajaassa 4 viikossa 6.5cm.

Vierailija
6/8 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva = vva :D

Vierailija
7/8 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva kasvaa hyvin, syö ja vaippoja kastuu, niin siinä tapauksessa onnittelut, olet vain saanut helpon vaiheen eikä ole syytä olla huolissaan. Tilanne voi vielä muuttua (toivottavasti ei!), joten nauti niin kauan kuin voit. :)

Meillä 1,5v ei enää ole niin hyväuninen, vaikka vauvana olikin ihan unelma...

Vierailija
8/8 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva = vva :D

Eiks joo? :D

Mun ei pitäny edes lyhentää, mut toi oli tullu vahingossa kiireellä.

Joo, ei meijänkään vauva nuku päivällä kun maksimissaa tunnin torkkuja...

Yritän siis nauttia :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi