Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

suositelkaa laihdutusmuotoa!

Vierailija
14.01.2011 |

painoa pitäis saada vähintään 10 kiloa pois, et sais edes bmi: alle 30.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sokereita, valkoisia jauhoja, eineksiä, alkoholia ja pikaruokaa.

Kaloreiden laskeminen helpottaa urakkaa.

Vierailija
2/15 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä keinolla tulee jo automaattisesti karsittua hieman ylimääräisiä pois.

Pidä ateriavälit max. muutaman tunnin mittaisina. Mutta ei tietenkään mitään kunnon aterioita syödä kolmen tunnin välein, vaan esim. aterioiden välillä jokin hedelmä tai hieman rahkaa tms.

Syö kuitupitoista ruokaa, joka pitää nälkää paremmin.

Älä santsaa, annostele ruokaa lautasmallin mukaan.

Herkkuhetki kerran viikossa.

Mitkään ihmedietit eivät yleensä kanna kovin kauas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaytän ainoastaan sokeria. en osaa laskea kaloreita. enkä tiedä paljonko kaloreita olis hyvä.

Vierailija
4/15 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaytän ainoastaan sokeria. en osaa laskea kaloreita. enkä tiedä paljonko kaloreita olis hyvä.

Siellä saa aikahyvin laskettua kalorit ja tulee pidettyä sitä ruokapäiväkirjaa samalla=)

On myös ilmainen!

t.2

Vierailija
5/15 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkkaan siis ylös joka ikisen palan mitä syön ja lasken kalorit. Liikun myös useamman kerran viikossa...olen laihtunut 26kg. Samalla systeemillä tein saman aiemminkin mutta valitettavasti parin raskauden aikana annoin itseni jälleen lihoa mut nyt aion pitää tän :)

Vierailija
6/15 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkkaan siis ylös joka ikisen palan mitä syön ja lasken kalorit. Liikun myös useamman kerran viikossa...olen laihtunut 26kg. Samalla systeemillä tein saman aiemminkin mutta valitettavasti parin raskauden aikana annoin itseni jälleen lihoa mut nyt aion pitää tän :)

Vierailija
7/15 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiloklubia en ole kokeillutkaan, keventäjissä olen laihduttanut.

olen vaan laihduttanut usein ja laihtunut hyvin ja suht helposti mutta sitten, kun "kuuri" loppuu en olekaan omaksunut uusia tapoja vaan palaan pikkuhiljaa entisiin ja paino nousee..

Vierailija
8/15 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mä yritän laihduttaa, iskee samantien hirveän mässyttämisen himo. Mun ei siis kantsi alkaa laihikselle ollenkaan koska se on niin tuskallista jaa taatusti repsahdan jossain vaiheessa oikein kunnolla.

Nyt yritän vaan totutella ottaamaan aina vähän vähemmän ruokaa lautaselle ja vaihtaa kevyempiin aineisiin. Ajattelin jättää viikolla pasta- ja riisiruuat ja leivät pois, viikonloppuisin vois sitten tehdä jonkun herkkupastan.

Vierailija
9/15 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilussa vuodessa. Yksin kertaisesti lisäsin hiukan liikuntaa. Jumppaa kerran viikossa ja kävelylenkkejä pari kertaa viikossa lasten edhoilla kävelyt.

Ruuasta vähensin annos kokoja, vältän edelleen liikaa syömasta perunaa, riisiä, makarooneja ja vaaleaa leipää.

Lihaa, kanaa, kalaa ja salattia lisäämällä ruoka valioon.

Eli hiilarit vähissä. En ole jättänyt niitä pois kokonaan vaan vähentänyt.

Meillä se onnistuu koska mies myös laihduttaa. Lapset syövät normaalisti.

Viikon loppuna meillä "herkutellaan" sauna juomaa ja hyvää lihaa ja salattia joskus jopa oikein herkuttelua.

Aikaa kun varaa niin kyllä ne kilot lähtevät pois. Pitemmällä aika välillä kun tekee laihdutuksen niin kilot pysyvät myös pois.

Vierailija
10/15 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt myös Kiloklubia ja Keventäjiä, mutta laihdutus onnistui vasta Kalorilaskurin avulla. Muiden alin kalorilaja 1500 kcal/vrk on minulle liian korkea. Laskurissa saa myös motivoivat tarkat taulukot ja käyrän edistymisestään ja lisäksi siinä voi valita muitakin kuin virallisterveellisen ruokavalion, ajattelen nyt lähinnä proteiinien, hiilihydraattien ja rasvojen keskinäistä suhdetta ruokavaliossa.

Vierailija
11/15 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä olen saanut painoni laskemaan. Olen vasta ihan alkutaipaleella laihdutuksessa, mutta ekan viikon tulos on lupaava. Käytän www.kalorilaskuri.fi ohjelmaa, ilmaista versiota, jossa tiedot ei tallennu eikä pääse käyttämään kaikkia jäsenyyden hienouksia. Olen kyllä harkinnut maksullisen jäsenyyden hankkimista, kun mielestäni laskurilla saa tosi kätevästi kalorit laskettua ja koko ajan tietää, paljonko vielä voi kunakin päivänä syödä ... ohjelma huomioi myös liikunnan suhteessa päivän "kalorisaldoon".

Ja liikuntaa olen lisännyt. Joka toinen päivä kunnon treeni crosstrainerilla ja suunnilleen joka toinen päivä reipas kävely ulkona.

Vierailija
12/15 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pääset hyvään alkuun ja saat motivaatiota. Sitten sen jälkeen aloitat nämä ruokapäiväkirjat, kiloklubit tms. Itse olen nutrannut nyt 3pv ja -2kg. Joo, se on nestettä suurimmaksi osin, mutta se antaa sitä motivaatiota laihtumiseen! Se varsinainen laihdutushan alkaa sitten sen nutrauksen jälkeen, mutta sitten se on helpompaa, kun mahalaukku on pienentynyt ja on tottunut pieniin aterioihin useasti päivässä.

Vierailija
13/15 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon vettä ja vihreää teetä yms nesteitä poistavaa

ei tartte edes liikuntaa lisätä

Vierailija
14/15 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö mahdollisimman vähäkalorisia ruoka-aineita tai laimenna niitä vedellä. Karta rasvaa kuin ruttoa. Syödessäsi niele ilmaa, sillä kylläisyys tulee siitä kun mahalaukkusi on pullollaan. Älä koskaan ole toimettomana, istuessasi sinun kannattaa heilutella käsiä ja jalkoja, että kulutuksesi lisääntyy. Laske huoneiston lämpötilaa, viileä laihduttaa. Älä syö illalla kuuden jälkeen. Näillä onnistuu ja lopuksi kaikkein tärkein, muista herkutella.

Vierailija
15/15 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kehitetty uusi pussimuusidieetti, joka on paitsi edullinen, myös tehokas. Saat syödä niin paljon kuin jaksat, mutta syöt pelkkää pussimuusia. Tulokset on taattuja. Itse laihdutin tällä menetelmällä ja voin sanoa että tuntuu todella mahtavalta (palata vanhaan ruokavalioon).