Panacod ja raskaus
Mulla on raskaus vasta alussa, en ole käynyt vielä neuvolassa. Varasin eilen ajan, mutta en tajunnut kysyä TH:lta Panacodista.
Kärsin aika ajoin voimakkaista päänsäryistä, eikä Panadol tai parasetamoli ylipäätään lievitä mulla kipua kovin hyvin. Nää päänsäryt ovat semmoisia, etteivät todella mene nukkumalla pois, olen joskus joutunut menemään päivystykseenkin, kun ei ole ollut mitään käsikauppalääkettä vahvempaa kotona. Panacod on yleensä auttanut särkyyn.
Mulla on semmoinen käsitys, että Panacodia saa ottaa satunnaisesti raskauden aikana, kunhan ei jatkuvasti syö. Onko kellään kokemusta asiasta? Soitan neuvolaan, ellei asia muuta kautta selviä, tosin näin perjantaisin siellä ei ole puhelinaikaa. Enpä tosin usko, että mulle nyt ennen sitä mitään päänsärkyjä tuleekaan, ne on aika harvinaisia...
Kommentit (4)
mulla on migreeni ja raskausaikana otin tarvittaessa panacodia. Ei sinänsä vie migreeniä pois, mutta auttaa nukkumaan. On ok käyttää satunnaisesti.
Ja terve tyttövauva syntyi. Joku yläraja siinä on eikä saa paratabsin kanssa käyttää samana päivänä.
Aivan käsittämättömiin selkäkipuihin raskausaikana, lähinnä otin silloin kun menin nukkumaan,että sain nukuttua.
Itse kuitenkin varmistaisin asian vielä lääkäriltä, ja niin että se tulisi merkittyä papereihin että sitä käyttää toisinaan.
http://fi.sanofi-aventis.com/tuotteet/Panacod_spc.pdf