Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostutaanko sun kanssa pelaamaan Trivial Pursuit -peliä?

Vierailija
13.01.2011 |

Mun kanssa ei :( Joskus esim. pubissa yritän saada kavereita tai muuta pöytäseuruetta pelailemaan jos on hiljainen ilta mutta ei niin ei (eikä syy ole että olisi mitään parempaakaan tekemistä). Kaverit toki tunteekin mut ja tietää että olen haka tuollaisessa nippelitiedossa, mutta vieraammatkaan ei suostu. Etkoilla nyt ei tulisi koskaan kysymykseenkään, tai muuten vaan vaikka meillä iltaa istuttaessa. Mitäpä tämä kertoo asemastani kaveripiirissä? ;)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on se uusi versio, missä eri tason kyssäreitä. Minun halutaan osassa niistä vastaavan muihin kuin helppoihin :)

Luonto/tiede-aiheessa toki vastaan mielelläni vaikeisiinkin, viihteesä ja maantiedossa keskivaikeisiin, mutta muissa mielummin helpot (tosin kirjallisuuskysymyksessä oli vaikeakin helppo, aihe kun oli harry potterit :D)

Vierailija
2/5 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suostutaan, niin en uskalla pelata enää täysillä. Pakko vastata välillä väärin.

Toinen "tyhmä" peli, mihin mua ei enää huolita on Alias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisitko joskus mun kans pelaamaan?

Kyselee äskeinen, jonka kanssa kukaan ei tahdo pelata. :( Saataisiin ihan kunnolla verinen taisto! ;)

Vierailija
4/5 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisitko joskus mun kans pelaamaan? Kyselee äskeinen, jonka kanssa kukaan ei tahdo pelata. :( Saataisiin ihan kunnolla verinen taisto! ;)

Muutkin mammat saa tulla mukaan, kuka uskaltaa ;)

Vierailija
5/5 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä oon kyllä varsin suosittu joukkuetoveri. Ja sitten kun välillä käy niin, että joku mut voittaa (lähinnä tämä tarkoittaa miestäni), niin riemu on kyllä rajaton ja saan kuulla tappiosta pitkään :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän