Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet jos lapsesi perhepäivähoitaja

Vierailija
13.01.2011 |

karppaa ja soveltaa sitä myös hoitolasten ruokiin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa mukaan diettiinsä.

Päivän selvä asia. Sitä paitsi eivätkö pph:t pääsääntöisesti ole velvollisia kokkaamaan päiväkotien listan mukaan?

Itsekin karppaava äiti

Vierailija
2/7 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi pyytäisin tietää aina mitä lapsi on syönyt. Jos vain vähän hiilihydraateja, niin sitten osaisin antaa niitä kotona enemmän ja vähemmän sitä proteiinia.

Kyllä se minulle sopisi. Me kun ei muutenkaan käytetä margariineja tai täysin rasvatonta maitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voihan sitä soveltaa niin että hiilihydraatit vähenee. Vaihtaa esimerkiksi vehnän johonkin muuhun ja vaikka perunan bataattiin.

Vierailija
4/7 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aika mahdotontahan se olisi, jos sun pitäisi tänään laittaa Minnan kalaa ja huomenna kirpeää kasviskiusausta. Näin kun meillä listassa lukee.

Jokainen hoitaja tekee oman listansa, jonka hyväksyttää johtajalla. Mulla on 6 viikon lista, jossa on paljon samoja kuin pk:n listassa, mutta paljon myös omia juttuja, kun en siis osaa tehdä tuollaista Minnan kalaa.

Vierailija
5/7 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollain laadukkaammalla jauholla.

Luultavasti makoroonikin olisi jotain muuta kuin vehnää. Kuulostaisi tosi hyvältä! Täältä olen kuitenkin saanut sen käsityksen että ruokakorvaus on pieni. Kuinka hoitajalla olisi varaa tollaisiin muutoksiin?

Vierailija
6/7 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne kulukorvaukset riitä, jos haluat jotain muuta ku makaroonilaatikkoa..

Vierailija
7/7 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voihan sitä soveltaa niin että hiilihydraatit vähenee. Vaihtaa esimerkiksi vehnän johonkin muuhun ja vaikka perunan bataattiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä