Kyllähän miehellä SEISOO
jos nainen on hoikkavartaloinen ja on b tai c rinnat. Jos nainen on huoliteltu ja käyttää kireitä farkkuja ja piukkoja puseroita ja tuoksuu ihanalle niin mies kiihottuu. Älkää mammat marisko jos itse olette rupsahtaneita. Käykää lenkillä päivittäin ja laittakaa paikat kuntoon.
Nykyään on miesten mieleen naiset joilla ei ole liikakiloja. Paksujen aika on ohi.
Kommentit (60)
Huomasin itsestäni juuri, että mä en ikinä asettaisi venäläistä/virolaista miestä lähtökohtaisesti suomalaisen miehen edelle. Kyllä suomalainen on aina suomalainen; yhteinen kieli, yhteinen kulttuuri jne. Toki täällä on renttuja miehiä, "rumia", ylipainoisia - mutta jos ne ei itseä miellytä, niin aina voi valita sen toisenlaisen, kyllä hitossa niitäkin on! Mukavia, kohteliaita, kilttejä ja hyvännäköisiä.
Mitään niin spesiaalia ei voi olla ulkomaalaisella, että saisi lisäpisteitä pelkästä ulkomaisuudestaan. Samalla lähtöviivalla voivat olla, samankaltaiset suomalainen + venäläinen, mutta ihan muilla avuilla kumppanini valitsen. Ja jos ovat samalla viivalla, niin kallistun suomalaisen puoleen.
Että vihatkaa vaan meitä suomalaisia akkoja, mää ainakin haluan silti suomalaisen miehen! :)
Tokihan niistä tykkää jos tykkää varman näkösistä, likasista pesistä.. hahah :DD
Pitäisköhän sittenkin vaihtaa virolaiseen naiseen, että sais takuuvarmasti likaista pimppiä.
pätee varmaan baaripanoihin ja tilapäissuhteisiin, ehkä myös suht' nuoriin miehiin. Jos mies on varustettu esim alhaisella ÄO:lla on varmaan lisäbonus jos sen naisen kanssa ole mitään yhteistä kieltä, ette tarvitse vaihtaa ajatuksia. ;)
Pidemmässä suhteessa ja aikuisten kesken aivot on tärkein sukupuolielin. Ja jos eletty elämä ei näy ihmisessä hänessä on jotain vikaa.
Olen toki sieltä mieltä, että kannattaa pitää itsestään huolta ja tuoksua hyvältä, niin miesten kuin naisten. Liikakiloista on hyvä päästä eroon. Mutta en halua uskoa että miehet olisivat ptkän päälle kuitenkaan niin pinnallisia kuin ap kuvailee.
Ei kukaan jaksa vuosia läskejä ja rumia akkoja katsella. Menkää akat itseenne ja ottakaa mallia vaikka virolaisista naisista jotka pitävät itsensä hoikkina ja ovat kauniita muutenkin
en syntynyt kauniiksi kasvoiltani, ihan tavallinen tallero
kasvoilta voi silti saada kropan kuntoon ja kasvattaa pitkät hiukset ja hoitaa ne kauniiksi. voi myös ajaa posliiniksi ja pitää itsensä puhtaana.
Ei kukaan jaksa vuosia läskejä ja rumia akkoja katsella. Menkää akat itseenne ja ottakaa mallia vaikka virolaisista naisista jotka pitävät itsensä hoikkina ja ovat kauniita muutenkin
kasvoilta voi silti saada kropan kuntoon ja kasvattaa pitkät hiukset ja hoitaa ne kauniiksi. voi myös ajaa posliiniksi ja pitää itsensä puhtaana.
ja kirjoitinko mitään kropan mallistani tai puhtaudestani...no jos kiinnostaa niin niissä ei valittamista :))
ja kirjoitinko mitään kropan mallistani tai puhtaudestani...no jos kiinnostaa niin niissä ei valittamista :))
ok ja varmaan kiinnostat miestä.
Aattelin vaan kun kerroit ensin lyhkäisesti, että et oo kaunis. Ei ne kasvot tartte olla välttämättä prisitte pardoon tyyliset kun muuten vaan on seksikäs.
ihan kovasti kiihottaisit ainakin minua. kasvot on sivuseikka.
ap.
Siis en tarkoita, että naisen pitää vetää tulipunaiseksi huulet ja laittaa runsaasti parfyymiä, että kilometrien päähän tuoksuu vaan että on huoliteltu. Siisteys on puoliruokaa sanotaan.
MIEHELLÄ seisoo vaikka nainen olisi minkä näköinen.
on niitä Adoniksia, just.
Kaljamahaisia, haisevia, sänkipartaisia lökäpöksyjä. Örks.
kukin on tietysti sellaisessa parisuhteessa, joka itseä tyydyttää! Mulle sopii se, että miehen mielestä olen kiihottava ihan saunapuhtaana.
Saunapuhtaana kyllä, mutta kyllä mä tiedän että mun mieheni ei enää olis hirveän kiihottunut meikäläisestä jos lihoisin parikyt kiloa. Sama pätee myös toisin päin. Ei tutisevia makkaroita, kiitos...
kukin on tietysti sellaisessa parisuhteessa, joka itseä tyydyttää! Mulle sopii se, että miehen mielestä olen kiihottava ihan saunapuhtaana.
Saunapuhtaana kyllä, mutta kyllä mä tiedän että mun mieheni ei enää olis hirveän kiihottunut meikäläisestä jos lihoisin parikyt kiloa. Sama pätee myös toisin päin. Ei tutisevia makkaroita, kiitos...
TEIDÄN parisuhteeseen, se ei ole yleispätevä sääntö kaikkien suhteissa, vaikka monet ulkonäkökeskeiset ihmiset niin kuvittelevatkin.
Että jos ei halua itse olla / kumppaninsa olevan ylipainoinen/lihava, on "ulkonäkökeskeinen? Ehkä siinä painaa vähän muutkin asiat?
Mitat 160 cm ja 50 kg, b-kuppi. Pitkät hiukset ja ihan kauniiksi kutsuttu. Monet miehet kiinnostuneita mutta ei yhtään pidemmälle. Siskon luonne ei ole vaikea, on vain aika ujo. Ei se ulkonäkö ole aina kaikki kaikessa. Varmaan sisko seksiä saisi/saa, jos haluaa jättää homman siihen. Mutta ihan kunnon suhde puhumattakaan perheen perustamisesta ei lähde liikkeelle hyvästä ulkonäöstä. Veikkaanpa jopa, että siskolla on nimenomaan tuon hyvännäköisyyden takia ongelmia löytää ne ihan oikeat aviomies- ja isäehdokkaat näiden panokalastajien joukosta.
Itsellä ylipainoa 20 kg ja toimiva parisuhde ja kolme ihanaa lasta. Ei ole tyrkkyjä mutta yhden ihailijankin olen saanut avioliiton aikana hätistellä tiehensä. Kun ulkonäkö ei ole se kriteeri, niin löytyy ihan ne oikeat helpommin.
vaan sillä, mikä saa oman fiiliksen parhaaksi. Eli nyt läskit ovatkin niitä sosiaalisia ja mukavia, ja hoikat jotain ihme nössyköitä:DD Ennemmin olisin yksin, kuin 20 kg ylipainoinen löllykkä. Onneksi ei silti tartte:)
Siis en tarkoita, että naisen pitää vetää tulipunaiseksi huulet ja laittaa runsaasti parfyymiä, että kilometrien päähän tuoksuu vaan että on huoliteltu. Siisteys on puoliruokaa sanotaan.
suomalainen nainen vaan on sellainen, että ei väliä vaikka hiukset hapsottaa ja vaatetus on tuulipukutakki ja verkkarit tai nahkatakki ja verkkarit. ei mitään tyylitajua, mutta kun venakko pukeutuu niin hän on puoleensavetävä.
laittakaa hyvät äidit nyt itsenne siistiksi. ei tarvitse ostaa kalliita vaatteita kun löytää ihan asiallisia ja kauniita. älkää aina laittako kirkkaanpunaista paitaa ja mustia housuja vaan käyttäkää mustaa ja vaaleaa myös yhdessä ja koruja. ei ne miehet huomaa jos on halpoja ibero koruja kunhan ootte kauniita.
ap.
..mä aiemmin ihan oikeasti luulin noin :)).. luulin että on lähinnä lohduttelua kun sanotaan että miehet tykkää vähän pehmeämmistä naisista..
Minulla on painoa 13kg yli painoindeksin normaalin ylärajan. Olen isorintainen ja sopusuhtainen, ja kaunis nainen.
..Voin kertoa nyt kun olen vuoden sinkkuillut, että on todellakin vientiä, myös nuorempien miesten kanssa. Ja vartaloani todellakin ihaillaan.
Taatusti kaikki eivät ole samaa mieltä, mutta alkukin oli valetta, sillä makuja on monenlaisia ja hyvä niin, koska meitä ihmisiäkin on niin montaa sorttia =)
Ja asiaan tietenkin vaikuttaa myös se, että minä pidän itsestäni sellaisena kuin olen :)
on niitä Adoniksia, just. Kaljamahaisia, haisevia, sänkipartaisia lökäpöksyjä. Örks.
on, että myös miehissä on likaisia ja paskalle haisevia, mutta siis kuten naisissakin.
usein käy niin, että kun mennään naimisiin niin ajatellaan, että saalis on saatu. kuitenkin jos aiot pitää avioliittosi raikkaana ja tuoreena niin älä hellan jettas sentään ala elämään itsesi kanssa hällävälityylillä.
..mä aiemmin ihan oikeasti luulin noin :)).. luulin että on lähinnä lohduttelua kun sanotaan että miehet tykkää vähän pehmeämmistä naisista.. Minulla on painoa 13kg yli painoindeksin normaalin ylärajan. Olen isorintainen ja sopusuhtainen, ja kaunis nainen. ..Voin kertoa nyt kun olen vuoden sinkkuillut, että on todellakin vientiä, myös nuorempien miesten kanssa. Ja vartaloani todellakin ihaillaan. Taatusti kaikki eivät ole samaa mieltä, mutta alkukin oli valetta, sillä makuja on monenlaisia ja hyvä niin, koska meitä ihmisiäkin on niin montaa sorttia =) Ja asiaan tietenkin vaikuttaa myös se, että minä pidän itsestäni sellaisena kuin olen :)
varmasti on niin, että 20% tykkää sinunlaisista, mutta nyt on puhe siitä miten saat varmasti houkuteltua paljon miehiä. onhan niin, että joku mies tykkää toisesta miehestä ja joku nainen toisesta naisesta, mutta nyt emme puhu minimaalisista ryhmistä vaan siitä minkälainen nainen kiinnostaa valtaosaa miehiä.
Kuka tulisi asiantuntevasti kertomaan miehelleni, että hänen ei kuulu haluta minua? Minulla on viitisentoista kiloa ylipainoa, lyhyet hiukset, meikkaan vain siirtyessäni ihmisten ilmoille ja tissitkään ei ole B/C, vaan D-kuppia. Enkä ajele edes posliiniksi. SILTI mies on kimpussani jatkuvasti, seksiä riittää yllinkyllin ja ompahan vielä todella hyvää seksiä. Mies myös kehtaa viedä minua ulos ja esitellä ystävilleen, ihan ilman paperipussia päässäni. Mahtaakohan tämä mies kuulua ihmisrotuun lainkaan? Vai voisiko olla niin, että edes miehet eivät ole ihan niin yleistettävissä kuin ap. luulee...
täytyy laittautua, tälläytyä, meikata ja käydä kampaajalla, jotta ukoillanne seisoisi, niin aika hankalalta kuulostaa. Mä oon ihan tavallinen nainen, eikä mun tarvitse laittautua ja puunata itseäni, jotta miehelleäni seisoisi ja voitaisiin harrastaa seksiä. Kyllä sillä seisoo ilman kosmetologin tekemää meikkiä ja kauneusleikkauksiakin.
Mutta kukin on tietysti sellaisessa parisuhteessa, joka itseä tyydyttää! Mulle sopii se, että miehen mielestä olen kiihottava ihan saunapuhtaana.