Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pidä ihan rehellisenä Tjäreborgin tapaa ilmoittaa matkahinnat...

Vierailija
12.01.2011 |

Lentokenttäkuljetus ja lentokoneruokailu lisäävät hintaa 30 euroa. Saavat hinnat näyttämään muita halvemmilta, vaikka muilla nämä kuuluu hintaan. Ei hyvä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ei missään nimessä kannata ottaa (syöhän sen, jos saa "ilmaiseksi", mutta itse en ainakaan maksaisi penniäkään). Lentokenttäkuljetus ihan ok, ei tarvitse miettiä ehtiikö lennolle jne.

Vierailija
22/30 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoan voisi ottaa koneeseen itse mukaan, mutta ei tuota kuljetusta oikeen voi tehdä itse...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ei missään nimessä kannata ottaa (syöhän sen, jos saa "ilmaiseksi", mutta itse en ainakaan maksaisi penniäkään). Lentokenttäkuljetus ihan ok, ei tarvitse miettiä ehtiikö lennolle jne.

No en tiedä, 6h lento kuitenkin. Kannattaako 9 euron vuoksi väsätä omia eväitä...

Vierailija
24/30 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se ratkaiseva tekijä niin jätä reissu väliin =))).

Minä esim ne ikinä syö sitä lentokone moskaa, eli olen ihan tyytyväinen jos siitä ei tarvitse maksaakaan.

Vierailija
25/30 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[iMikä tuo lentokenttäkuljetus oikeen on?

[/quote]

Niin, siis bussikuljetus kentältä hotelliin maksaa erikseen. Kai sitä voisi yrittää mennä paikallisbussilla tai taksillakin...

Vierailija
26/30 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[iMikä tuo lentokenttäkuljetus oikeen on?

Niin, siis bussikuljetus kentältä hotelliin maksaa erikseen. Kai sitä voisi yrittää mennä paikallisbussilla tai taksillakin...

Vierailija
27/30 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taksin ja maksaa tosi vähän. Siellä en ole koskaan kaivannut matkaoppaita. On siis niin mahtavaa!

Vierailija
28/30 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siellä turistiluokassa mahdu edes käsiään liikuttamaan. 2-4 tunnin lentomatkaakaan ette voi olla mussuttamatta jotakin???

kyse pakettimatkoista tai pelkistä lennoista, aina tulee jotain ihmeen lisämaksua.

Mitä tulee tuohon sitaatissa olevaan kommenttiin, niin olen samaa mieltä, 2-4 tunnin lennot kestää hyvin syömättä. Mutta eikös ap ollut menossa Kanarialle, sinne lentääkin jo kaksi kertaa pidempään ja jos on lapsia mukana, siinä on melkeinpä pakko JOTAIN syödäkin.

Vierailija
29/30 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihinkään kun jaksatte natista muutamasta kymmenestä eurosta? Jos noin tiukilla on rahat, niin ehkä kannattaa jättää se matka toistaiseksi väliin ja pitäytyä Siwan sapuskoissa.

Vierailija
30/30 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ne, jotka eivät kyseisiä palveluja halua, valittavat siitä, että joutuvat ne kuitenkin maksamaan. Tekee miten vain, niin aina on väärin.

Itse matkustan tylsästi lomalennoilla turistikohteeseen ja edullisemmaksi on aina silti tullut Tjäreborgin tai Finnmatkojen matka näine lisämaksuineen kuin Aurinkomatkat, jonka hintoihin kuljetukset ja ruuat automaattisesti kuuluvat.

Kreetalle mentäessä jätettiin ruokailut pois, mutta lentokenttäkuljetukset otettiin. Sellaista vaihtoehtoa, että saisi valita ruuan vain toiseen suuntaan jäätiin miehen kanssa kaipaamaan. Aamulennolla sitä lämmintä ruokaa ei tarvitse, mutta iltapäivälennolla se olisi ihan mukava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme