Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ymmärrä, ei...miltä pohjalta lapsia lähdetään tekemään =(

Vierailija
05.01.2011 |

Maria Kuusiluoma taas olisi valmis naimisiin vaikka heti. Häitä ei silti ole luvassa Mariallekaan.

- Kiristystä, painostusta ja neuvottelua olen jo kokeillut. Mutta ei auta, sillä mies sanoo, että olen vielä koeajalla, Maria nauraa.

Esityksen tuottaja ei haikaile lavalle, vaan viihtyy hyvin kulisseissa ja kotona kahden pienen lapsensa kanssa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä jos tosikkona kaiken näkee ja ymmärtää...

Vierailija
2/6 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta on yh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä tässä oli se ymmärtämättömyyttä aiheuttava asia sinulle,ap? Mulle tuo kerjäämismentaliteetti, että pitää anoa päästäkseen sihen onnelaan nimeltä avioliitto.

Vierailija
4/6 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillekin on kaksi (tosin ei peräkkäiset) tullut vahingon kautta. Toinen sellainen tyhmyydestä johtuva (että kp32 olisi jo turvallista), toinen kondomin kera.

Vierailija
5/6 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisiinmeno on jotenkin hankalaa, mutta lapsia pykätään aivan liian helposti.

Miten voi uskaltaa lisääntyä, kun ei naimisiin uskalleta? Ei mitään pohjaa perheen perustamiselle.

Vierailija
6/6 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pakkohan ne lapset nyt oli hankkia jos koskaan.

Mieluummin sitä kai nyt on eronnut äiti kuin eronnut lapsettomaksi jäänyt nainen. Minä ainakin olisin ja siksi olikin pakko pistää lähes heti toimeksi, kun mies oli löytynyt. Onneksi nyt sattui olemaan hyvä mies ja naimisissakin nykyään ollaan:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän