Jasmin Mäntylän vaalikonevastaukset.
Oi jumala auta ettei tää blondi mene läpi. Täysin perustelemattomia vastauksia, josta heijastuu ainoastaan se, ettei tiedetä mistään mitään.
http://www.vaalikone2011.fi/ehdokas/Mäntylä/Jasmin/
Kommentit (9)
Jasminhan on brunetti joten hän ei mitenkään voi olla bimbo.
Voisin äänestää ainakin vastausten perusteella.
kehotan näitä "puolue vastaa kysymyksiin eikä jasmin" tyyppejä lukemaan sen omilta kotisivuilta sen blogia samoin kuin sanomalehti kalevan nettiblogia, jota myös pitää. Ei ole tosiaan mitään typeriä juttuja vaan kertoo hyvin mielipiteitä. Kiukuttaa tuollaiset ihmiset jotka tosiaan luulee ettei kaunis ihminen voi olla mitään muuta. Itse oon monissa puolueen tilaisuuksissa ollut toimimassa jasminin kanssa ja se likka on aivan loistava persoona. Itsekin kunnallispolitiikassa oon jonkin verran mukana enkä ole ikinä kuullut että puolueen ihmiset vastailisivat joihinkin vaalikoneisiin tai kyselyihin meidän puolesta. Antteksi paatos mutta aihe oli vaan niin läheltä omaa elämää.
T. Samaa ikäluokkaaa oleva turkulainen nainen.....
ei ole mitenkään kovin älykäs henkilö. Jos hänelle väittää vastaan jostain poliittisesta asiasta, hermostuu, punastuu ja alkaa änkyttää. Epäilen että jyrättäisiin aika pahasti.
Hyvä että lähti ehdolle, ääneni saa varmasti. Onneksi asun samassa vaalipiirissä, jes! Upea ulkonäkö on hänelle vain mahtava lisä hyvän luonteen ja asenteen lisäksi. On rohkea nainen kun kaikista pahansuipaisista ihmisistä huolimatta kulkee omaa tietään ja koko ajan eteenpäin. Hieno esimerkki miten elämän saa käännettyä parempaan suuntaan.
Kokoomussetien maailmankuva ilman mitään harkintaa sisäistetty :)
kanssaan samaa mieltä paitsi kehitysavusta ja yritysten yhteiskuntavastuusta.
Kehitysapu on turha menoerä ja yrityksen yhteiskuntsvastuu on pelkkää poliittista sanahelinää jolla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Firman kuuluu tehdä osakkeenomistajille rahaa mahdollisimman tehokkasti ja se siitä.
Ja mikäs noissa niin typerää on, helkkarin hyvin perusteltu esim tuo Israeliin liittyvä kohta, samoin kuin suomen puolustukseen liittyvät asiat. En oikeastaan löydä mitään moitittavaa. Hyvä Jasmin!