yh + uusi suhde
tilanne on tämä. olen kolmen lapsen yh-äiti, alle 3kybänen. lapsista vanhin on koulussa, toinen eskarissa ja nuorin alle vuoden.
uutta suhdetta ei siis vielä ole, mutta mietityttää, onko sellainen edes mahdollinen? kiinnostuuko miehet yksinhuoltajista, vai pelottaako ajatus lapsista pois?
en todellakaan olisi edes tuomassa tänne kotiin ja meidän perheeseen ketään heti, ja haluisinkin (jos sen kivan tapaisin) treffailla ihan kaikessa rauhassa sekoittamatta arkea siihen. kun tilanne olisi tarpeeksi vakava ja vakaalla pohjalla, voisi tutustua lapsiin tms.
kertokaapas, hyvät palstalaiset, onko teitä onnistanut yksinhuoltajina ja montako lasta teillä on silloin ollut...
nimim. onko mahdollisuutta aikuiseen onneen enää? :D
Kommentit (13)
Onko lapset yhdelle isälle?
Ootko elämässä jotakin uutta sinkkuuden aikaa tällä hetkellä?
Jos muksuja on jokaselle kylän äijälle ja vieraan kylän äijätkin laittelee viestejä ja moikkaa baarissa ni ainakaan mä en ole sun tuleva aikuinen onnesi.
mahdollisuus onneen. Minullakin 3 lasta ja seurustelen. Saman katon alle en kuitenkaan tahdo uutta miestä, sillä näin on hyvä. Lapset tarvitsevat minua eniten. Myöhemmin voi muutto yhteen olla mahdollinen.
kaksi tosin jo niin isoja että muuttavat muutaman vuoden sisällä pois. Nuorin vauva.
Kolme eri isää lapsilla, ei ole millekään "kylän joka äijälle", 10v olin saman miehen kanssa jonka suurin osa lapsista.
Minä olen tapaillut 10v nuorempaa miestä joka on väläytellyt ajatelleensa jo yhteistä tulevaisuuttakin sitten joskus. Mutta ei siitä vielä tiedä, tutustutaan toisiimme kaikessa rauhassa, mutta tähän mennessä ei ajatus lapsista ole pelottanut häntä pois.
kaksi tosin jo niin isoja että muuttavat muutaman vuoden sisällä pois. Nuorin vauva.
Kolme eri isää lapsilla, ei ole millekään "kylän joka äijälle", 10v olin saman miehen kanssa jonka suurin osa lapsista.
Minä olen tapaillut 10v nuorempaa miestä joka on väläytellyt ajatelleensa jo yhteistä tulevaisuuttakin sitten joskus. Mutta ei siitä vielä tiedä, tutustutaan toisiimme kaikessa rauhassa, mutta tähän mennessä ei ajatus lapsista ole pelottanut häntä pois.
nuorempi mies siitä hakee.... Huoh!
Tietysti. Jopa vanhainkodeissa ihmiset vielä rakastuu toisiinsa!
Ehkä toiset yh-isät tai etäisät kiinnostuvat, ehkä jopa lapsettomat, jotka haluaa ison perheen, mutta syystä tai toisesta ovat myöhästyneet.
Minä toin aika nopeasti lasteni elämään mukaan uuden kumppanini ja sekoitin suoraan arkeen. Tietysti joku varmuus oli ensin alla, että tiesin, että juuri tästä miehestä olen kiinnostunut ja tämä on ihan ykkösistä ykkönen, mutta se tunne syntyi nopeasti. Ja arki sen toden sanoo, kun Yh-äidillä se paketti on sekä nainen että lapset.
ihan samat halut ja aikuisen seuran kaipuu on yyhoillakin, kuin kellä tahansa aikuisella ihmisellä...
ap
Mitäs itse luulet? Meinaatko että seksiä? No kuule voin kertoa että siitä ei ole kyse, mies otti heti alkuun jutun vakavammin kuin minä. Ei ole tarvinut esittää tositarkoituksella kiinnostunutta sitä saadakseen.
Ja ei tuo ikäero näy juuri muuten kuin elämänkokemuksessa;)
nuorempi mies siitä hakee.... Huoh!
juu, kyllähän sen tietää ja tuntee, onko suhde vakaalla pohjalla, ja silloin kannattaakin "sekoittaa" suhde ja arki (perhe-elämä) =)
itse kaipaan juuri nyt sellaista seurustelun tyyppistä, että ollaan sitoutuneita toisiimme ja vietetään aika yhdessä sen puitteissa, mitä arjelta "ennättää" =) eli siis, kun suhde alkaisi tuntua varmalta, voisi mahdollinen tuleva kumppani alkaa viettämään esimerkiksi joitain viikonloppuna perheeni kanssa, sillä totta, arki on se joka loppujen lopuksi ratkaisee, koska yyhoolla paketissa myös ne lapset, silloin kun ihan tosissaan sitä yhteistä tulevaisuutta suunnitellaan.
ihanaa kuulla myönteisiä kokemuksia siitä, miten lapset eivät ole pelottaneet uutta suhdetta pois =) =)
Ja kiinnostuneita miehiä oli paljon, vaikken ole mikään missi (ikää 31v, lapset 3-7v). Löysin mahtavan miesystävän kahden lapsen yh-isästä, ja aika pian aloimme viettää aikaa koko porukalla. Olemme vakavissamme toistemme suhteen, vaikka samaan talouteen emme olekaan ihan lähiaikoina vielä muuttamassa.
Kolme eri isää lapsilla, ei ole millekään "kylän joka äijälle"
tilanne on tämä. olen kolmen lapsen yh-äiti, alle 3kybänen. lapsista vanhin on koulussa, toinen eskarissa ja nuorin alle vuoden.
uutta suhdetta ei siis vielä ole, mutta mietityttää, onko sellainen edes mahdollinen? kiinnostuuko miehet yksinhuoltajista, vai pelottaako ajatus lapsista pois?
kertokaapas, hyvät palstalaiset, onko teitä onnistanut yksinhuoltajina ja montako lasta teillä on silloin ollut...
nimim. onko mahdollisuutta aikuiseen onneen enää? :D
Mä olen 25-vuotias 2 lapsen (4v, 2v) äiti ja "sinkkuillut" reilu puolivuotta. Olen huomannut, että monet 25-30 vuotiaat miehet ovat perheenkipeitä. Lapset eivät ole este, ja haetaan selkeästi pysyvämpää tilaa.
Lapsettomat naiset samassa ikäryhmässä ovat villejä sinkkuja, joilla ei pysähtymistä ole näköpiirissä.
Summasummarum, lapset tuntuvat olevan jopa etu parisuhdemarkkinoilla. Tärkeintä on kuitenkin muistaa, että lapset on syytä mainita aina heti, kun jonkinasteinen mielenkiinto on herätetty. Oikea mies jää lapsista huolimatta, väärä pakenee. :)
Oikea mies jää lapsista huolimatta, väärä pakenee. :)
tämä on kyllä ihan totta!!
mahdollista =)=)=)