Mihin aikaan heräsit tänään?
Ap aloittaa: herätyskelloon klo 5.40 kuten joka ikinen työpäivä
Kommentit (18)
kello soi 5.15, johon päälle vartti torkutusaikaa, eli puolelta nousen.
työttömänä on aikaa nukkua. Työaamuina soi ennen kello 5.30
Herätin lapset ja saatoin nuorimmaisen kahdeksaksi kouluun, minkä jälkeen menin itse duuniin.
Miksi ihmeessä KOTIÄITI vapaaehtoisesti nousee kuudelta? Aamuvirkku? Vahinko?
tuntui kyllä mielettömältä saada nukkua! yleensä siis herättää viimeistään ennen 8.
saa eskarilaisen ajoissa liikkeelle, ei herää herätyskelloon.
Eipä tarvii ikinä herätä aamulla töihin, kun työpäivä alkaa aikaisintaan klo. 16.
lapsi heräsi kuudelta ja on pakko nousta?
lapsi heräsi kuudelta ja on pakko nousta?
Kannattaakin kouluttaa muksut aamu-unisiksi ;-) Valvottaa illalla pitkään, niin kyllä se unirytmi muuttuu ennen pitkään...
Laitoin lapset valmiiksi ja mies vei tarhaan.
Sitten jatkoimme plösimistä ja rakastelimme ;-)
Laitoin lapset valmiiksi ja mies vei tarhaan.
Sitten jatkoimme plösimistä ja rakastelimme ;-)
Esikoisen kohdalla muuten kokeiltiin tuota "kouluttamista" eli illalla myöhemmin nukkumaan, ettei aamulla nousis aikaisin. Ei se oppinut. Aina viimeistään 6.00 oli ylhäällä ja huusi naama putkella. Ei saanut edes lojua äiskä. :)
Esikoisen kohdalla muuten kokeiltiin tuota "kouluttamista" eli illalla myöhemmin nukkumaan, ettei aamulla nousis aikaisin. Ei se oppinut. Aina viimeistään 6.00 oli ylhäällä ja huusi naama putkella. Ei saanut edes lojua äiskä. :)
Jos päiväunet nukutaan varhain ja pitkät sellaiset, niin sekin vaikuttaa. Ja rytmin siirto voi kestää kuukausiakin!
Hyvä pimennysverho auttaa myös.
Ja silti toki voi muksu olla aamuvirkkua lajia, mutta aika usein se on siis kiinni siitä, millainen päivärytmi muuten on.
Herätin lapset ja saatoin nuorimmaisen kahdeksaksi kouluun, minkä jälkeen menin itse duuniin.
Miksi ihmeessä KOTIÄITI vapaaehtoisesti nousee kuudelta? Aamuvirkku? Vahinko?
Kotiäidin on vietävä esikoululaista eskariin ja ennenkuin koko komppania on jalkeilla ja lähtövalmiina siihen menee aikaa. Ja ehtii aamiaisen syödä itse rauhassa
Herätin lapset ja saatoin nuorimmaisen kahdeksaksi kouluun, minkä jälkeen menin itse duuniin. Miksi ihmeessä KOTIÄITI vapaaehtoisesti nousee kuudelta? Aamuvirkku? Vahinko?
Kotiäidin on vietävä esikoululaista eskariin ja ennenkuin koko komppania on jalkeilla ja lähtövalmiina siihen menee aikaa. Ja ehtii aamiaisen syödä itse rauhassa
06.00