Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuinka usein miehesi juo? Onko teille yhteisiä lapsia?

Vierailija
11.01.2011 |

Meillä siis sellainen tilanne, että mieheni ( ei ole lapseni isä) juo päivittäin. Emme asu yhdessä vielä, koska emme ole hirveän kauan seurustelleet.

Mutta mies tosiaan juo joka päivä. Itse en hirveästi tuosta pidä, mutta en juurikaan ole hänelle sitä sanonut.

Tykkäisittekö te itse siitä, jos miehenne/poikaystävänne käyttäisi alkoholia päivittäin, määrästä riippuen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä juo yhden oluen lähes joka päivä, perjantaina saattaa mennä kaksi. Kotona juo eikä baariin tai kavereille lähde. Ei häiritse minua. Meillä 2v lapsi ja toinen tulossa.

Vierailija
2/4 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhteisiä lapsia. Miehellä on tytär, joka asuu alkoholistiäitinsä kanssa.. Oh, the irony..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhteisiä lapsia. Miehellä on tytär, joka asuu alkoholistiäitinsä kanssa.. Oh, the irony..

luoksenne?

Vierailija
4/4 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni lähes joka päiväinen kaljan juonti. Lähinnä hänen "geenien" takia. Hänen kummatkaan vanhemmat kun ei lasiin sylje. Minulle tuli olo että osaako tuo oikeasti ollakaan ilman alkoholia. Sanoin asiasta ja alkoholin käyttö väheni. Mies sanoi itsekin alkaneensa miettimään samaa asia kun minä olin sen sanonut.

Nyt juo noin kahdesti kuussa ja joskus saunaoluet. Sanoi suoraan että välillä pitää päättää ettei osta edes sitä kahtra olutta vaikka meili tekisikin. Mutta nyt siis on pystynyt olemaan pitkiäkin aikoja ilman alkoholia, toivottavasti pysyy jatkossakin. Vaikka koskaan ei missään örvellyshumalssa ole ollutkaan.

Meille on tulossa kesällä lapsi.