Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvänä päivänä iloitse ja pahana päivänä muista, että Jumala on antanut ne molemmat.

Vierailija
11.01.2011 |

Ei ihminen voi moittia Jumalaa.

(Saarn. 7:14)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä. Mikähän siinäkin on syynä sitten.

Vierailija
2/17 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Jumala rakasta minua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Jumala rakasta minua?

antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän.

Siihen, miksi Jumala antaa ja sitten ottaa, voi saada vastauksen ehkä vasta Taivaan kodissa. Aina ei kaikki selviä täällä ajassa.

Vierailija
4/17 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heittää ikuiseen kadotukseen ja siellä pähkäilen iankaikkisesti miksi antoi ja sitten otti?

Vierailija
5/17 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heittää ikuiseen kadotukseen ja siellä pähkäilen iankaikkisesti miksi antoi ja sitten otti?

otat Jeesuksen Herraksesi ja Vapahtajaksesi. Se on Jumalan lupaus ja siinä lupauksessa saat roikkua. Sitä ei voi sinulta kukaan ottaa pois.

Vierailija
6/17 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me muistamme Jobin vaikean ajan elämässä jota kesti 7 vuotta.EI Job tiennyt mitä taivaassa oli käyty keskustelu saatanan kanssa Jobista ja Jumala oli pakko näyttää toteen hyvyytensä ja Jobissa .Vaikka Jobilla ei ollut pientäkän tietoa minkä takia oli tämä suuri kouttelemus oli tullut hänen kohdaleen :Joskus käydään taistelua Jumalan ja saatan kanssa meistä ja tulee tällaisia kouttelumuksia josta emme me tiedä itse minkä takia ja Jumala maksoi Jobilla kaiki takaisin mitä hän oli menettänyt.kiitos ja siunausta,keijo södertälje

Vierailija
7/17 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen, että Jumala on kuitenkin paaaljon viisaampi kuin minä. Eli vaikka en jotain ymmärtäisi, voin silti luottaa Jumalaan.

Hän on luvannut olla kanssani. Kiitos siitä!

Vierailija
8/17 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko rukoilla mun puolesta?

Tilanteeni: synnytyksen jälkeinen masennus, olen tosi väsyny ja kaikki tuntuu paskalta. Haluaisin rukoilla itse, mutta en JAKSA. Kaikki tuntuu niin raskaalta, etten jaksa miettiä, miten asettelen sanani, kun rukoilen. Toivoisin, että joku rukoilisi puolestani, että saisin sen verran voimia, että jaksaisin edes rukoilla itse.

Vierailija
9/17 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan vielä iltarukouksessanikin.

Vierailija
10/17 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

te hihhulit jaksatte...

Eikö voitaisi sopia että se teidän jumalanne hoitaa hommat ihan itse ja te lopetatte tuon käännytystyön.

Vierailija
11/17 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elekää ainakaan vanahaa testamenttia, sillä siellä teille näyttäytyy helevetin lapsellinen, uhumaikäne jumala. Kiukuttelee ja uhkailee, jos ette hänen mielensä mukaan toimi.

Hei, voisko olla uskis ihan vaan Jessen suhteen?

Vierailija
12/17 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me muistamme Jobin vaikean ajan elämässä jota kesti 7 vuotta.EI Job tiennyt mitä taivaassa oli käyty keskustelu saatanan kanssa Jobista ja Jumala oli pakko näyttää toteen hyvyytensä ja Jobissa .Vaikka Jobilla ei ollut pientäkän tietoa minkä takia oli tämä suuri kouttelemus oli tullut hänen kohdaleen :Joskus käydään taistelua Jumalan ja saatan kanssa meistä ja tulee tällaisia kouttelumuksia josta emme me tiedä itse minkä takia ja Jumala maksoi Jobilla kaiki takaisin mitä hän oli menettänyt.kiitos ja siunausta,keijo södertälje

Vierailija
13/17 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko rukoilla mun puolesta? Tilanteeni: synnytyksen jälkeinen masennus, olen tosi väsyny ja kaikki tuntuu paskalta. Haluaisin rukoilla itse, mutta en JAKSA. Kaikki tuntuu niin raskaalta, etten jaksa miettiä, miten asettelen sanani, kun rukoilen. Toivoisin, että joku rukoilisi puolestani, että saisin sen verran voimia, että jaksaisin edes rukoilla itse.

Vierailija
14/17 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elekää ainakaan vanahaa testamenttia, sillä siellä teille näyttäytyy helevetin lapsellinen, uhumaikäne jumala. Kiukuttelee ja uhkailee, jos ette hänen mielensä mukaan toimi. Hei, voisko olla uskis ihan vaan Jessen suhteen?

Raamatun Jumala on Isä, Poika ja Pyhä Henki; Pyhä Kolminaisuus. Lue Uutta Testamenttia, niin Vanhakin sinulla avautuu sen kautta.

Vierailija
15/17 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tosiaan mennyt ihan nappiin tämä päivä, mutta kiitos kun laitoit tämän viestin tänne minua muistuttamaan. =)

Vierailija
16/17 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon vakaasti, että se auttaa. Ei vain ole ollut ketään, jota olisin voinut pyytää rukoilemaan puolestani.

Itsellänikin on kova halua rukoilla, mutta elämä tuntuu nyt niin raskaalta, että (niin hullulta kuin se kuulostaakin) minulla ei omat voimat riitä rukoukseen. :(

t. masentunut äiti

Vierailija
17/17 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihmisten 'antamia'

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi