Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen kahvimuki sinulla on töissä?

Vierailija
13.01.2017 |

Tuli mieleeni se ketju jossa henkilö oli vienyt kalliin muumi erikoiskahvimukin töihin ja työkaveri oli sen varastanut. Pitääkö työpaikallesi viedä oma kahvimuki vai tuleeko se talon puolesta?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on neljä samanlaista mukia, joita näyttävät muutkin käyttävän, mitta ei se haittaa kun itsellenikin näyttää aina riittävän yksi puhdas.

Muuten siellä on ihmisten itse tuomia mukeja, edellisten työntekijösukupolvien tuomia mukeja ja työnantajan puolesta ostettjua serviisikahvikuppeja (joita kukaan harvoin käyttää kun ovat sitä kahvipöytään sopivaan pientä mallia ja ihmiset arikelämässä preferoi ämpärikokoa).

Vierailija
2/50 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on talon puolesta valkoista Teemaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oma henkilökohtainen muki jossa on kuva "myrkkyä"-varoitusmerkistä. Ei ole muuten kukaan koskaan lainannut sitä :) on meillä talon puoleltakin mukeja, tavallisia valkoisia mutta suurimmalla osalla on omat mukit. Muumimukit varastetaan helposti meilläkin.

Vierailija
4/50 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firman logolla varustettu muki, jonka sain työnantajalta joululahjaksi...

Vierailija
5/50 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko raivokohtauksen jos joku on juonut mukistasi? Eräässä työpaikassa oli mukit työpaikan puolesta ja eräs henkilö oli tuonut oman mukin. Suuttui sitten jos joku vahingossa joi hänen mukistaan tietämättä että se oli jonkun oma muki. Välillä työpaikassa kävi siis uusia ihmisiä kahvilla, mukissa ei ollut nimeä tai myrkkyä tms tekstiä josta olisi voinut päätellä sen kuuluvan jollekin.

Vierailija
6/50 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on semmoinen valkoinen muki, jossa lukee: "some days, the best thing about my job is that the chair spins", mutta käytän sitä vaan sillon, jos haen automaatista kahvia työpöydän ääreen. muuten kyl käytän firman kippoja ja kuppeja, jos oon ruokalassa tai jossain kokouksessa.

Vierailija
7/50 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukutus alkakoon, sillä pahvimukeilla mennään.

Vierailija
8/50 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talon puolesta on logon väristä Teemaa.

Se muumimukivarkaus oli trolli, paljastui ketjussa.

Vierailija
9/50 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kahvikuppikaapissa on jonkun tuntemattoman vanha arvokas muumimuki (http://www.kokoelmat.fi/muumit/arabia-muumi-lastenastiat/arabia-muumi-l…) eikä sitä ole kukaan varastanut. Itse käytän mitä vaan mukia kaapista, yleensä Teema-mallinen tulee valittua käteen (muumi tai joku muu, mainosmukejakin on).

Vierailija
10/50 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mulla on semmoinen valkoinen muki, jossa lukee: "some days, the best thing about my job is that the chair spins", mutta käytän sitä vaan sillon, jos haen automaatista kahvia työpöydän ääreen. muuten kyl käytän firman kippoja ja kuppeja, jos oon ruokalassa tai jossain kokouksessa.

Kai sä sit pyörit sillä tuolilla ympäri aina tasasin väliajoin sitä kahvia juodessas? Ja pliis sano, että työskentelet joko avokonttorissa tai sit semmosessa lasiboksissa?

Vierailija
11/50 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatko raivokohtauksen jos joku on juonut mukistasi? Eräässä työpaikassa oli mukit työpaikan puolesta ja eräs henkilö oli tuonut oman mukin. Suuttui sitten jos joku vahingossa joi hänen mukistaan tietämättä että se oli jonkun oma muki. Välillä työpaikassa kävi siis uusia ihmisiä kahvilla, mukissa ei ollut nimeä tai myrkkyä tms tekstiä josta olisi voinut päätellä sen kuuluvan jollekin.

Omat mukit. Firman puolesta kertakäyttömukeja. Omat mukit ovat niin paskasia että ei tule mieleenkään lainata toisen mukia.

Vierailija
12/50 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Tokmannilta 4 euron kahvimukin, jossa on silikonikansi. On paras kahvimuki ikinä. Pesen sen iltapäivällä ja vien omalle työpisteelle, ettei vaan katoa muiden pöydille kansineen päivineen.

Vierailija
13/50 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en juo kahvia, ei ole mukia. Sporttivesipullo kulkee päivittäin mukana.

Vierailija
14/50 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on töissä omalla nimellä varustettu aito 80-lukulainen Kermansaven Heinä-muki, jota pidän omalla työpisteellä ja tiskaan harvoin. Ei ole kukaan yrittänyt käyttää omiin tarpeisiinsa :P

Juomapullokin löytyy työpisteeltä vakiovarusteena, se on Lifefactoryn Flip capillinen 4,5 desin lasinen pullo.

Vierailija
15/50 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talon puolesta tavallisia valkoisia mukeja, en tiedä merkkiä. Käytön jälkeen jätetään tiskaajien puhdistettavaksi.

Vierailija
16/50 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talon puolesta on pari hassua mukia, käytän omaa tuollaista parin euron merkitöntä ruusumukia, joka on nätti ja sopivan kokoinen. Useimmiten haen iltapäivällä vielä teen ja juon sen huoneessani, joten työpäivän päätyttyä muki jää huoneeseeni. 

Vierailija
17/50 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain valkoisia Teeman mallisia mukeja, olisiko Ikeasta. Pidetään päivän ajan omilla paikoilla taukohuoneessa ja laitetaan viimeisen tauon jälkeen tiskikoneeseen.

Vierailija
18/50 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän omia vaikka talon puolesta on logollisiakin. Kahvia varten kuppi kahden keskimmäisen lapsen kuvilla ja vettä litkin sellaisesta jumalattoman isosta Teema-mukista. Tosta Teemasta en tykkää kun on liian paksut reunat.

Vierailija
19/50 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firman kertakäyttömukista juon. En kaipaa töihin oman mukin tuomaa kodikkuutta.

Ällöttää vähän ne ihmisten ei-aina-niin-puhtailta-näyttävät kahvimukit. 

Vierailija
20/50 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset