Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aura-autot ja niiden kuskit

Vierailija
10.01.2011 |

Oli kiva yllätys tehty portille tänään. Tuota saatanan painavaa lunta valehtelematta 80 cm -1m kasa. Voitte kuvitella mikä homma saada se pois :(

Entisessa paikassa ei moista tapahtunut koskaan.

Voinko saada jostain tietää aura-auton kuskin ja tehdä valitukset?

Minä, hento naisihminen ei saanut sitä pois. Ainut mikä tuli, oli selkäkipu :(

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei tajunnut, että se lumipenkka on jäätynyt kovaksi jääkimpaleeksi. Kyllhän sen tavallisen lumen vielä kolaisikin pois.

Vierailija
2/12 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistaa sitä ja nyt selkää kolottaa.Toivottavasti pääsen huomenna töihin.

Minusta on epäreilua että tuollainen toiminta on laillista.

Tekisi mieli ottaa yhteyttä ja tehdä valitus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aura voi jokaisen liittymän putsata?

Valita vain niin seuraavalla kerralla on vain isompi kasa siinä odottamassa.

Vierailija
4/12 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän säkin täällä huutaisit, jos aura-auto jättäisi teidän kadun ajamatta? Kyllä oman pihan ajotien putsaaminen kuuluu kiiteistön omistajalle.

Tai joo: tee vaan valitus, nauravat sulle todennäköisesti päin naamaa ja seuraavan kerran voi olla hieman isompi lumikinos portilla odottamassa...

Muuten: meille kertyi viime talvena pariviikkoisen loman aikana (jolloin lunta satoi useita kertoja ja koko talvi oli runsasluminen) se 80 cm:n kinos portille, ei yhden aurauksen jälkeen... ;)

Vierailija
5/12 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja liikkuu pyörätuolilla, hän soitti Vantaan kaupungille ja se oli viimeinen kerta kun liittymässä oli lumivalli.

Ei ne aurakuskit sais jättää lumivallia kenenkään liittymään.

Vierailija
6/12 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän pihalle. Kolatulle alueelle!

En huomannut kirjoittaa että olen 159cm ja painan 46kg. Hento minäkin kuten ap.

Aura-auto- ja traktorikuskit painaa pitkää päivää.

Kannattaisi olla vaan tyytyväinen ja kiitollinen kun ennättävät auraamaan niitä pikkuteitä.

Vierailija
7/12 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös pienille naisille, ei ole pakko ahnehtia niin isoa kolallista kerrallaan, että selkä kipeytyy.

Vierailija
8/12 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän että raskasta oli ja tosi isot kokkareet mutta minkäs teet. Pitää valita sitten asunto johon kuuluu pihatyöt tai palkata talkkari : )

Vierailija
9/12 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin jo toisessakin ketjussa ihmettelemässä, että miten ihmeessä ne tiet sitten pitäisi aurata? Tottakai siitä syntyy kurja valli (jonka lapioiminen on tosi raskasta), mutta eihän se ole realistista, että jokaisen oman ajotien liittymä aurattaisiin puhtaaksi kunnan toimesta.

Vierailija
10/12 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun anopilla on tosiaan se tilanne että 3 aura-autoa ajaa joka kerta risteyksen tukkoon. Risteyksen vieressä bussipysäkki ja kun siihen ei voi jättää niin työntävät suoraan anopin risteykseen. Sen verran lunta siihen tulee silooin ettei paljon kolalla pois oteta vaan joka kerta on pistettävä traktori käyntiin. Onkos se nyt sitten ihan oikein?? Ei mun mielestä

Vierailija
11/12 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkseni auraa, mutta sen verran olen kuorma-autoa etuauralla varustettuna sekä pyöräkuormaajaa käyttänyt, että pystyn kyllä tarkkaan määrittämään mihin se kinos jää ja mihin ei.

Kaikissa nykykoneissa on kääntyvä aura jolla voi helposti hieman koukkaamalla ja kääntämällä auraa saada myös portin puhtaaksi ilman metrin kinosta.

Kyse on laiskuudesta ei mistään muusta.

Vierailija
12/12 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko niien on tiet aurata, siitähän vasta melu tulis, kun ei sitä tehtäis ja eihän en voi jokaisen portinpielusta olla putsaamassa, se jää asukkaille.

Nyt vaan vähän lisää ruista sinne ranteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi