Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen pakkaa lomareissulle:

Vierailija
10.01.2011 |

omat ja lasten vaatteet, kengät, uimavermeet, lääkkeet, aurinkorasvat, shampoot, hammaskamat, iltasatukirjat + lelut, matkaliput, passit, muut rasvat, tsekkaa vakuutukset, hoitaa rokotukset, vaihtaa tarvittaessa rahaa yms. yms.

Mies pakkaa:

heittää kassiin uikkarit, shortsit, pari paitaa ja omat hygieniakamansa. Ja saa stressin aikaiseksi siitä, mitkähän kengät hänen kannattaisi ottaa.

Muilla samanlaista..? ;)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten mies valittaa, miksi mulla on niin paljon matkatavaraa, kun vähemmälläkin selviäisi.

Vierailija
2/16 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen olisi pakko pakata, se varmaan pääsisi kiinni kupletin juoneen.

Jos passit ja lääkkeet on, kaikesta muusta selviää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen olisi pakko pakata, se varmaan pääsisi kiinni kupletin juoneen.

Jos passit ja lääkkeet on, kaikesta muusta selviää.

Vierailija
4/16 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on käynyt kongressi- ym. matkoilla yksin ja hoitaa tietty silloin kaiken.

Jos matkustetaan kahdestaan, niin mies yleensä hoitaa varaamiset yms. ja omat kamansa.

Jos matkustetaan perheenä, niin mä hoidan omat+lapsen kamat ja mies kaiken muun.

Vierailija
5/16 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kyllä joskus pakkaa myös lapsille vaatteet ja vermeet, mutta käytännössä aina jotain unohtuu.

Ei vaan osaa silleen ajatella eri tilanteita, joissa tarvitaan erilaisia vaatteita. (esim ulkomaanmatkalla vaatteet viileämpään ja lämpimämpään keliin erikseen ja mies pakkaa tietty sitten vaan toiseen keliin sopivia - sitten kun illalla viilenee, niin tuleekin pulmia)

Vierailija
7/16 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, miks sulla on noin avuton mies? :O

Vierailija
8/16 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pakkaan aina miehenkin vaatteet ja muut tavarat.

Vierailija
9/16 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 5-henkisessä perheessä minä pakkaan kaikkien kamat.

Mies tosin pakkaa omat harrastusvälineensä, jos ne otetaan mukaan.

Vierailija
10/16 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin pakkaan aina myös miehen tavarat. Joskus ärsyttää kuunnella että tuli väärät boxerit tms. mutta parempi sekin ku että sillä ei oo mitään mukana :)

Vierailija
11/16 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ihan sama juttu. Joskus olen laittanut miehen pakkaamaan ja sitten perillä on huomattu että puolet tavaroista puuttuu ja mukana olevat vaatteet on ihan eri paria... On sitten yhdessä päätetty, että on parempi jos minä hoidan homman.

Vierailija
12/16 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pakkaan lasten kaikki kamat ja katon lääkkeet ja rasvat ynnä semmoiset. Meillä mies kuitenkin hoitaa kaikki varaukset (lennot, hotellit, kuljetukset, autonvuokrat) ja vakuutukset ja muutenkin on ihan kartalla kaikesta - ja pakkaa siis omat kamansa ja kenkänsä  :)

Vierailija
13/16 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä osaa mies pakata omat tavaransa, osaa myös pakata lastenkin tavarat. Minun ei tarvitse kaikkea pakata.

Vierailija
14/16 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös nro 12:n mies puolestaan sitten etsii ja varaa matkat ja hotellit, hoitaa kaikkien passit yms. Ja myös maksaa kaikkien matkat. Eli minä pääsen kuitenkin vain sillä pakkaamisella :)

Vierailija
15/16 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pakkaan kaiken, paitsi jos mies matkustaa yksin eikä viivy kauan. Mutta myös pitkille lennoille pakkaan hänelle, koska hän ei osaa jakaa tavaroitaan oikein käsi- ja matkatavaraan. Hoitaa kuitenkin varaukset ja kaiken puhelimitse tehtävän.

Vierailija
16/16 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me pakataan oikein naurettavan yhdessä! Ja varataan yhdessä ja tiirataan onko nyt päivät varmasti oikein jne.

(Ja ilman tätä keskustelua en ois älynny, että tätä hommaahan voi suorastaan kutsua yhteiseksi harrastukseksi. Olen ollut vähän huolissani, kun ei meillä ole sellaista. Tästä lähtien muistan aina mainita, että harrastamme pakkaamista.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän