Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***MAALISMUSSUKOIDEN SUKUPUOLIVEIKKAUKSET/-TIEDOT***

20.10.2005 |

Laittakaa listan perään oma veikkauksenne tai tietonne tulevan vauvan sukupuolesta.

Minulla on todella vahvasti [color=red]TYTTÖ[/color]olo, mutta mitään varmuutta asiaan ei ole saatu, eikä kyllä halutakaan saada.

Monkey rv. 18+1

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin esikoisesta oli poika olo ja tyttö tuli :)

Vierailija
2/25 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on huomenna ultra, mutta sukupuolta siellä ei kerrota... Enkä kyllä haluaisi ehkä tietääkään. Mutta ilmottelen huomenna ultran jälkeen, että vieläkö on tyttö olo. Jospa mä yritän itse tulkita niitä ultrakuvia;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ilmoitanpa myös tänne...eli ultran mukaan meille on POIKA tulossa ja poikaolo on kyllä itelläki ollu... samoin kaikki arvannu, että meille poika ois tulossa...en kyllä tiedä miks...

katju84 rv18+3

Vierailija
4/25 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisessä rakenneultrassa kävi isin enneuni toteen, että pikkuinen TYTTÖHÄN se siellä masussa asustelee :) Nukkeleikit siis jatkuvat meidän perheessä (esikoistyttö 2v9kk).

äippä rv 20+6

Vierailija
5/25 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että toinen TYTTÖ tulee taloon! :)

" Isis" on onnesta soikeena, toivoi siis kovasti toista tyttöä. :) Mulle olis ollut ihan sama, mutta tyttö on kyllä ihana juttu esikoisen kannalta. (Ja lompakon, olis tullut kalliiksi uusia koko garderoobi pojalle!)

:)Katala ja Niitti-neiti rv20 (jee, puolivälissä!)

Vierailija
6/25 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vahva poikaolo. Ensi viikolla sitten nähdään, jos nähdään, pitääkö tuo paikkansa.

Vierailija
7/25 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiistain ultrassa se varmistui! :) Meidän neito saa pikkuveljen.

Alkoi vaan ärsyttää, kun anoppi tokas heti, että kivempihan se poika olis. Ja sitten kun se varmistui, niin oli niin ylpeenä...Kyllä mulle tyttö olis ollut ihan yhtä rakas.

-pixi rv18+3-

Vierailija
8/25 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sykkeiden perusteella tyttöolo ja sitä oikeestaan toivonkin. Ultrassa 50-50 mahdollisuus niin ei osannut sanoa. Myöhemmin 4D ultra niin sitten selviää oikeesti;=)

Vierailija
9/25 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaa tietoa ei ole eikä tule ennenkun synnytyksessä ; ) Ystäväni veikkasi tyttöä..Oli kuulemma nähny unta. Mieheni veikkasi poikaa. Esikoista odottaessa olin varma tytöstä ja tyttö tuli. Kuopusta kun odotin oli myös tyttö olo mutta pikkuinen pojanpellerohan sieltä tuli, joten nää tuntemukset voi olla ihan vääriä, Mutta jompikumpi kuiteskin ; ) Molemmat yhtä tervetulleita.

Vierailija
10/25 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti on tyttöolo molemmilla.. :) Katsotaan kuinka käy..

Lily & Nappo 21+1

Vierailija
11/25 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan alusta asti ollu vahva poikaolo ja " Nestorilla" on kyllä ihan poikasykekin. Mut sen näkee sit kun sen aika koittaa. Olkoon sitte poika tai tyttö niin yhtä rakas hän on kuitenkin.

Kati ja " Nestori" -rv 21+1

Vierailija
12/25 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhtaasti oloon perustuen, eikä ultrassa aiota kysellä...

-Aranja rv 17+1-

Vierailija
13/25 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten vahvasti poika olo on. Maanantaina ois ultra, saas nähdä udellaanko, pitääkö tuo tuntemus paikkansa?

Nette 19+2

Vierailija
14/25 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä kuitenkin epäilen toisen pojan tulevan. Liekö sit jotain " tunteiden suojelua" , kun kuitenkin toivon tyttöä. Raskaus kyllä täysin erilainen kuin viimeksi pojasta.

Seuraava ultra joulukuussa, ajattelin kysästä sillon.

' yks kilpikonna' ja 21+3.

Vierailija
15/25 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultrassa ei oma mieli muuttunut miksikään... eli veikkaan edelleen tyttöä.

Vierailija
16/25 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mulla, kaikki läheiset taas tuntuu olevan ihan varmoja, että meidän neitokainen saisi pikkuveljen. Ajattelin vielä käydä yksityisellä ultrassa, josko siellä selviäisi.

Anna ja asukas 20+2

Vierailija
17/25 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisesta oli tyttö olo, ja halusin itsellekin vain vaalenapunaisia paitoja:) No tyttö tuli. Nyt siis poika olo ja tuntuu muutenkin ettei mitään vaalean punaista voi laittaa päälle. Pitää olla sinista.

Vierailija
18/25 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pahoinvoinnin, ja faktan ettei mun pitänyt tulla raskaaksi kun hedelmöitys oli useita päiviä ennen ovista:) pohjaltakin tune on syntynyt. Niin ja ensimmäinen " vahvistushan" tuli rakenneultrassa jossa kätilövarovasti tuumasi ettei kulkusia näkyisi..

En silti usko ennen guru-Brunon vahvistusta parin viikon kuluttua:)

Jokatapauksessa siis tyttöolo meilläkin!

jokuli 21+1

Vierailija
19/25 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

... tällä hetkellä tyttöä. Vaikka niimpä oli edellisessäkin ja poika sieltä tuli. Hassua oli, että en päässyt tyttöfiiliksestä eroon vaikka rakenneultrassa silloin kertoivat kaverin olevan 90% todennäköisyydellä poika (jäihän siihen vielä se 20% ;).

Vierailija
20/25 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. mutta mulla ihan POIKAolo. En tieda mista johtuu. Mulle tosin ihan sama, mutta jannaa nahda pitaako paikkaansa :)

B