Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuise erittäin kipeä korvatulehdus, menisitkö töihin?

Vierailija
09.01.2011 |

On hirveet kipulääkkeet ja sattuuuuuuu paljon. Menisitkö töihin? En tiiä olisko kuumetta ku on burana+panadolit käytössä..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalle menisin joko (puoleksi päiväksi) toimistolle tai tekisin etäpäivää kotoa.

Mutta jos sua tosiaan sattuu "kamalasti" särkylääkkeestä huolimatta, niin olisiko syytä mennä lääkäriin?

Vierailija
2/9 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollu lapsen takia paljon pois ni en tiiä kehtaako tän takia olla huomen pois..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiö hommissa oon..

Vierailija
4/9 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tartutat sitten kaikki työkaverit ja ruokaa syövät. Sinulla on tulehdus, vaikka oireilee korvassa niin tarttuu pisaratartuntana. Kotona kunnes antibiotti puree.

Itsellä joskus ollut korvakipu ja ei edes pysty ajattelemaan kun sen on niin kurjaa.

Vierailija
5/9 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakaan en olisi voinut tehdä töitä, oli pahempaa kuin synnytykseni.

Vierailija
6/9 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei se korva kunnolla ole kipeä!

Vierailija
7/9 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan. Mä en pystynyt unohtamaan korvasärkyä hetkeksikään, oli niin jumalattoman kipeä että teki mieli kiljua yhtä huutoa. Jos kivun saa kuriin ja olo ok,niin ehkä sitten. Mulla on korvasäryt kestäneet aika tasan 24h ja sit kadonneet.

Vierailija
8/9 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä päästä korviin vetta esim suihkussa. Suojaa korva esim rasvatulla pumpulipallolla. Laita korvaan esim bebantenia vanupuikollareilusti. Korva on kunnossa huomenna. Itse en uskonut ohjetta, mutta kerran kokeiltua en vaihda pois. Ja kun korvia rasvaa säännöllisesti niin kipua ei tule. Tämä siis auttaa korvakäytävän tulehdukseen. Ei sisäkorvan tulehdukseen.

Vierailija
9/9 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin et todellakaan mene töihin ellet ole ensin käynyt lääkärissä ja lääkäri sanonut ett ok mennä töihin.

jos sulla on märkivä korvatulehdus, olet suorastaan vaarallinen siellä keittiössä

ajattele kaikkia joilla immuunivajetta ja joille bakterit ovat vaarallisia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi