Kenen ääni saa sukat pyörimään jalassasi?
Mun yksi ehdoton suosikki on Kimmo Vehviläinen, sai jo äänellään pelastettua mun päivän aamuradiossa.
Ulkomaisista Henkilöistä on Julian Assange. Kuuntelin just hänen haastattelunsa ja voi luoja...pyörii melkein pöksytkin jalassa...
Kommentit (60)
Juu, tosi ihanaa olisi kuunnella kun hän sopertaisi puhelimessa, kuinka haluaisi olla minun tamppooni :x
Juu, tosi ihanaa olisi kuunnella kun hän sopertaisi puhelimessa, kuinka haluaisi olla minun tamppooni :x
Tarkoitin ihan vaan ääntä, en miestä :D
Ja nimenomaan kun laulaa tai tuottaa niitä taustoja kun muut laulaa :)
ja sitten se TOSI matala ääni, joka esitti Madagascar-piirretyssä sitä virtahepoa.
On pakko veivaa veivaa!
Se oli muuten Ville Valo :P xD
Lauluääni tietty ihana, mutta puheääni, voi jösses...hunaja valuu!
Ennen joulua tuli taas se ihana Saarioisten mainos
Se mainos on ihana, tulispa ens jouluna taas....
Lauluääni on aivan ihana, mutta puheääni...siinä on jotain...
luona kävi yks muurari, jolla oli TODELLA miellyttävä, pehmeä, matala, hunajainen, samettinen, sointuva ja kaikkee oleva ääni. Ja se hyräili työskennellessään. Sen kun ois saanu iltasatuja lukemaan... Oih.
Ja nousee hymy huulille myös. Onneks kohta tulee uus pirate-leffa niin pääsee taas kuolaamaan. :)
ja sit Ville Valo ja esim. Harrison Ford, Timothy Dalton...
Näin 15 vuoden jälkeenkin pöksyt kostuu.
Ei ihme, että se on niin menestynyt laulajana. Kukaan mun miespuolisista kollegoistani ei kylläkään ymmärrä sitä. Onneksi sen musiikki on niin laadukasta, että mun laadusta tarkka mieheni suostuu kuuntelemaan sitä.
Toinen ihana ääni on yksi niistä Alangon veljeksistä, olisko Ilkka, joka lauloi siinä Neljässä Ruusussa.
Joskus nuorempana mun piti saada opintoja varten eräs hyvin tärkeä ja virallinen paperi ja koko homma oli aikamoinen taistelu ja sitä piti puida puhelimessa pariinkiin otteeseen. Langan toisessa päässä oli aina sama mies jolla oli niin ihana ja seksikäs ääni, ettei mitään rajaa. Olin jollain tavalla jopa ihastunut häneen. Paperitaiston lopuksi menin sinne toimistolle hakemaan sen virallisen paperin ja tapasin kyseisen miehen. Siinä sitten punastelin, vaikka mies oli ulkonäöllisesti tosi tavallinen 40+. Mutta ah, se ääni!
Muutenkin oon tosi ääni-ihminen, eli mulle on hankalaa viettää aikaa ihmisten kanssa joiden äänestä en tykkää.
Niin Alan Rickmanin.
Pöksyt kastuu kun kuulee hänen äänensä.
ja sitten "Avara luonto"-sarjan ääni Jarmo Heikkinen.
Tapio Rautavaara
Clint Eastwood
Elvis
Paul Newman
ja komppaan tuota joka mainitsi prinssi Charlesin, yläluokkainen englanti on taivaallisen kaunista, kelpaa myös naisten puhumana:)