Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroaako suomalaisten naisten suosimat hiusmallit esim. länsinaapurista

Vierailija
08.01.2011 |

tai vaikkapa Keski-Euroopan maiden naisten tyylistä? Onko olemassa mitään kansallisia eroja?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taitaa se helppohoitoisuus olla syynä.Muualla suositaan enemmän pitkiä hiuksia ja kiharoita jne naisellista.

Suomalaisten naisten mielestä naisellisuus on vain miehen miellyttämistä varten nääs :)Siksi venäläisiäkin arvostellaan huoriksi ym

Vierailija
2/32 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taitaa se helppohoitoisuus olla syynä.Muualla suositaan enemmän pitkiä hiuksia ja kiharoita jne naisellista.

Suomalaisten naisten mielestä naisellisuus on vain miehen miellyttämistä varten nääs :)Siksi venäläisiäkin arvostellaan huoriksi ym

kun täällä asiat on niin hirmu huonosti!

Mä en koskaan oo ymmärtänyt sitä, miksi joitain ihmisiä kiinnostaa niin paljon toisten ulkonäkö. Sen ymmärrän, jos oma kiinnostaa, mutta että vaivautua toisten ulkonäöstä? Ei mun itsetuntoa suomalaisena ainakaan syö naapurin emännän tukka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tällainen tyyli tuntui olevan suosiossa:

http://kuvat.a-lehdet.fi/sites/kuvat.a-lehdet.fi/files/imagecache/displ…

Itse vierastan tuollaista vahvan graafista tyyliä - ja tuollaista väriä.

ap

Vierailija
4/32 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorekkaampi ja luonnollisempi!

Vierailija
6/32 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/32 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyita wash&go-tyyleja. Ja jos on pitkat, niin ainakin otsatukka on kynitty. Suosikkivareja ovat musta tai punainen.

Jos kerta ulkonaolla ei suomalaisille ole valia, miksi hiuksia ylipaataan "muotoillaan" tai varjataan? Aivan. Koska ulkonaolla on valia, Suomessa sita ei vaan saa myontaa.

Harmillista vaan, etta suomalaisnaiset ovat luonnostaan tosi kauniita ja omaavat kauniin hiusvarin. Miksi se pitaa pilata punaisella tai mustalla, joka tekee ihosta kalskahtavan?

Vierailija
8/32 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieman poikkeava nainen, että mä en halua mitään mallia tai väriä hiuksiini. Mulla on ollut monta vuotta oman väriset hiukset, ja nyt oon kasvattanut n. 4 vuotta hiuksiani pitkiksi.

Vierailija
9/32 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajat ei vaan osaa.

Vierailija
10/32 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavin katsomassa ap:n linkit. Yllatys yllatys, kaikki kauniit naiset olivat muuntumishoidon jalkeen punapaita. Miksi, oi miksi?

-10-

Vierailija
11/32 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisillahan on keskimäärin usein ohuehkot eikä niin tiheät hiukset, joten nuo lyhyemmät mallit ovat tosiaan helppoja pitää kivannäköisinä ja saada aikaan vähän paksumpi vaikutelma. Otsis on helppo tapa peittää ohentuneet ohimohiukset, joka on yleinen vaiva yli nelikymppisillä. Lisäksi Suomen ilmasto pakottaa käyttämään talvisin päähineitä, joten ohuet hiukset latistuvat niiden alla jos ovat ns. liuhuletti-mallissa. Ja kylmyys + pipot kuivattavat hiusta, joten latvat on lyhyinä helpompi pitää kunnossa. Se, miksi punainen ja musta ovat suosiossa on minullekin arvoitus.

Vierailija
12/32 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

blondi tukka, näyttää kovalta ja halvalta. Mullakin oli vuosia melko tumma tukka, ei mikään musta ja ihonvärikään ei se kaikista vaalein, mutta nyt kun katson muutaman vuoden takaisia kuvia, tuken väri näyttää epäsopivalta, päälleliimatulta. Nyt on oma maantienharmaa, johon laitan 2kk välein tummempia ja kullanvärisiä raitoja elävoittämämään. Pitkä ja taipuisa ja siksi laitan aina rullilla tukan laineikkaaksi, muuten näyttää "karvaiselta". Harvoin auki, usein ponnarilla niskassa. Jonkun mielestä ehkä tylsä tukka, musta klassinen ja kiva:-)

Vierailija
13/32 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tosiaan tyypillistä suomalaisille naisille on tapana laittaa tosi kovia ja räikeitä hiusvärejä, jopa silloin kun ei valita punaista tai mustaa. Ja sit on näkynyt paljon sellaisia, joissa 'alimmat' hiukset on värjätty tummalla. Muualla ei tällaisia ylilyöntejä juuri tapaa.

Vierailija
14/32 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/helmi/2tiistai/nivea/muuttuja_2010/huh…

En ole mikään kauneusalan ammattilainen, mutta tuo ei oikein imartele ihonsävyä.

ap

Vierailija
15/32 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei meillä ole pitkiä ja paksuja kiharapehkoja tyyliin Keski-Eurooppa. Tyhjästä on paha nyhjästä.

Vierailija
16/32 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on luonnonkihara pörrö (ei lammaskiharaa, mutta selvästi kihartuva) olkapäille ja suurin stressi on jokaisella kampaajalla miettiä, mikä suoristusrauta ja aine sopii parhaiten. En mä halua liimatukkaa! Toinen vaihtoehto on tosiaan se kananperse. Samaa mun kaveritkin aina hehkuttaa, kun suoristan tukkaa tai leikkaan oikein lyhyeksi, niin se on sitten nätti. Rehellisesti sanottuna mun luonnonkihara ja pitkä tukka on kaunis ja naisellinen. Miksi mun pitäisi piilottaa kiharani?

Se on muuten merkillistä, että naisten mielestä tukka ei ole tyylikäs. Itseni lisäksi jokainen mies on tykännyt tästä eniten pidempänä ja kiharana.

Vierailija
17/32 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi rumiksi muutetut muuttujat ihan joka linkissä - kamalaa!

Missä on se luonnollisuus? Ei ilmeisesti ole nyt muotia. :(

Vierailija
18/32 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtelun vuoksi leikkasin lyhyemmäksi ja kas: sain kampaajaystävältäni hirmuiset kehut siitä, kuinka tukassani on nyt VIHDOIN jokin malli ja tyyli. Ihan kiva juu, mutta itse tykkäsin enemmän pitkästä, luonnollisesta tukasta kuin tästä kypärästä. Kasva, tukka, kasva! :)

Vierailija
19/32 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Tukholmassa ja suomalaisen kyllä erottaa mustasta tai punaisesta tukasta. Erikoisen "ihana" on musta tukka tukka vaaleammalla juurikasvulla. Näyttää kuin olisi kalju päälaelta.Tähän lisätään olemattomat haaleat ripset ja kulmakarvat.

Siihen vielä graafinen leikkaus ja suomalaisten suosimat "Raili Hulkkos"-pokat, niin a vot!

Vierailija
20/32 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Suomessa saisi yli 40-vuotiaalla olla pitkät kiharat hiukset? Miksi pitäisi aina laitattaa tuollaiset karseet punertavat lyhyet hiukset?

Itse tykkään tällaisista hiuksista, ikäluokkakin on melkein sama, Kyra on vähän vanhempi

http://celebsalon.sheknows.com/curly-hairstyles/kyra-sedgwicks-blonde-c…

Mutta ehkä täällä vaan täytyy minun ikäiselle kyniä tuollainen lyhyt punainen kananperse!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme