Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitäs minusta sanotte?

Vierailija
08.01.2011 |

Tässä muutamia faktoja minusta:

- olen 44v

- minulla ja miehellä on 3 lasta joista vanhin 2-luokalla koulussa ja nuorin 2½v

- olen ollut lasteni kanssa kotona pian 9v

- minulla ei ole työpaikkaa mihin palata

- mieheni matkusta työnsä vuoksi aika paljon, n.150vrk vuodessa

- käytämme seksissä kaikenlaista vaaterekvisiittaa, tai siis minä käytän ja mieheni toiveesta

- en koskaan käy juhlimassa, ts vietä ns tyttöjen iltaa

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöhään oot lapset saanut.

Vierailija
2/14 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioiden yhteenkuuluvuus ja relevanttius ovat sinulle vieraita. Sinulla ei ole akateenmista koulutusta. Olet toisaalta tyytyväinen elämääsi, toisaalta epävarma itsestäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa minulla on akateeminen koulutus, jätin sen tarkoituksella tuosta listasta pois.

ap

Vierailija
4/14 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. tuo että miehesi matkustaa paljon ei ole fakta sinusta vaan miehestäsi. Mitä sinä teet sillä aikaa, kun miehesi matkustaa? Mitä harrastat? Mitä itse tykkäät siitä, että joudut käyttämään kaikenlaista rekvisiittaa seksissä? Onko sinulla hyviä ystäviä, joita tapaat, vaikket käykään juhlimassa?

Vierailija
5/14 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liitän kys asian itseeni koska se niin vahvasti värittää elämääni.

Ei minulla ole harrastuksia, pari äitiystävää on joiden kanssa tapailen mutta 99% sti niin että lapset mukana. Seksielämääni olen varsin tyytyväinen.

ap

Vierailija
6/14 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tietysti lasteni kanssa ja pyöritän arkea ja sitä touhua.

Aika menee todella tehokkaasti 3 kersan kanssa, kotityöt ja lasten harrastusmenot siihen päälle.

ap

Vierailija
7/14 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut töissä ennen lapsia? Pätkätöissä? Joko haluaisit mennä töihin?

Vierailija
8/14 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan vielä tuohon työhön palaamisasiaan eli aion mahdollisesti tänä tai ensivuonna vuonna hakea töitä, mutta en täysipäiväiseksi vaan max4-5h/pvässä.

ap

Vierailija
9/14 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää kohta 43, 3 lasta, tosin 4. syntyy pian, vanhin 3. luokalla, nuorin 3,5v., olen ollut lasteni kanssa kotona kohta 11v. ei ole työpaikkaa mihin palata ja lisäksi en koskaan käy juhlimassa tai vietä tyttöjen iltaa.

Itse asiassa kolmas lapsi teki sen, että en kaipaa yksinoloa tai yksin menoa enää lähes lainkaan. Lähinnä sairaana ollessa haluaisin olla rauhassa ja yksin, mutta eipä sekään aina onnistu.

Vierailija
10/14 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi jotenkin naurattaa:D

Vierailija
11/14 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein viime kesänä abortin koska en halunnut lasta nro4.

ap

Vierailija
12/14 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne eivät ole yhteenkuuluvia saati samanarvoisia piirteitä. Tuskin olet yliopistossa opiskellut.

Vierailija
13/14 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itsekin akateemisesti kouluttautunut, ollut töissä ennen avioitumista ja lapsia, sopivan miehen tapasin vasta pari vuotta ennen lapsia eikä sitäkään aikaa koko ajan seurusteltu. En kaipaa työelämään, mieluiten vasta kun nuorin on noin 3 luokkalainen, mutta saa nähdä miten käy.

Vierailija
14/14 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi listassa pitäisi olla yhteenkuuluvia saati samanarvoisia piirteitä? Eikä se muuten olisi yliopisto-opiskelun varma merkki. Listahan on voitu tehdä esim. kaunokirjalliseen tyyliin. FM