Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä avaudun teille mun pimeästä lomasta ov

Vierailija
08.01.2011 |

Eli mulla lomaa oli/on 23.12-9.1.11 Nyt mä olen väsynyt, tylsistynyt ja "masentunut." Olen koko loman käynyt nukkumaan klo 04.30-7.30 ja herännyt miten sattuu, 10v on ollut tapaninpäivästä asti isällään ja 90% hereillä olosta olen vain roikkunut netissä : enimmäkseen av:lla. Viimeisen viikon olen nukkunut aivan liian vähän, 10v tulee huomenna isältään. Maanantaina alkavat työt: pitäisi herätä klo: 6.00, unirytmini ja elämäni on aivan sekaisin. Väsyttää ja vituttaa eikä mikään piristä. Kiitos kun sain avautua, kommentoikaa ja piristäkää jotenkin kiitos. Onko kohtalontovereita? tuskin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin eilen koneen klo 19. kiinni, menin saunaan. Klo 21. jälkeen mun piti vain nopeasti tsekata yksi juttu netistä, mutta kuin varkain katsoin ajauduinkin av:lle ja kävin nukkumaan vasta aamu seitsemältä. Kello oli soimassa kymmeneltä mutta heräsinkin vasta klo 13.45. Tämä meni nyt ihan perseelleen, huomenna herätys klo 6.00 enkä tiedä olenko silloin edes nukahtanut ja töihin pitäisi mennä seitsemäksi. Ap

Vierailija
2/11 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai mikä mättää? Ei tuo minusta lomalta kuulosta, vaan päivien läpi rämpimiseltä. Jos sulla on mieli maassa, mene lääkäriin. Jos ei, niin mieti ihmeessä että miten saisit elämästäsi vähän enemmän irti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä jännään kanssa heräänkö laittaa lapsia kouluun,ja viel ku meidän nuorimmai valvottaa öisin ihan kiitettävästi..

Vierailija
4/11 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai mikä mättää? Ei tuo minusta lomalta kuulosta, vaan päivien läpi rämpimiseltä. Jos sulla on mieli maassa, mene lääkäriin. Jos ei, niin mieti ihmeessä että miten saisit elämästäsi vähän enemmän irti.

Vierailija
5/11 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi että lapsillakin rytmi sekasin. Mutta mulla on tekosyy, oon viimesilläni raskaana ja hirveän huonovointinen, vaikea liikkua ja vaikea yöllä saada unta. Nettiin paetessa aika kulkee nopeemmin...

Vierailija
6/11 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka kertaa työttömänä

Vierailija
7/11 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekaisin myös. Maanantaina alkaa koulu. Blääh.

Kaksi päivää ollut jo töitä.

Vierailija
8/11 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan normaalia että töihinpaluu ahdistaa.

rytmit palautuu kun työt alkaa, ei haittaa vaikka valvoisit pari ekaaa päivää puykeen.

Vierailija
9/11 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita huomenna kello herättämään siihen aikaan kun alkaa tulla valoisaa ja mene heti ulos, kun on vähänkin valoisaa. Mene vaikka ihan vaan pitkälle kävelylle. Jos vähänkään pystyt, yritä kuntoilla sen verran että olet illalla ihmisten aikaan kunnolla väsynyt. Älä ainakaan ota alkoholia. Kyllä se rytmi taas kohdalleen asettuu kun olet muutaman päivän joutunut heräämään ajoissa.

Vierailija
10/11 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

loman olisin varmasti minäkin viettänyt.

Vierailija
11/11 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkunut 22-08 melkein joka yö ja nyt ahdistaa se, kun ei enää ehdi nukkua noin paljon. Olen varmaan ollut karhu edellisessä elämässä, ja nukkunut talviunet...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi