Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kalastajan vaimosta, kaikella hyvällä ajatuksella..

Vierailija
07.01.2011 |

Onko muita blogin lukijoita, jotka eivät kirjoita kettuilevia kommentteja mutta hiljalleen alkaa ärsyttämään.. ?

En omista kateuskorttia, se kaikille tiedoksi. Yhtään ilkeää viestiä en ole hänelle kirjoittanut, enkö kirjoita.

Kaiken positiivisen ja elämänmakuisen kirjoittelun keskelle on itseäni alkanut tökkimään materialismi ja se, miten rahaa "tuhlataan" merkkivaatteisiin. Itsellänikin voisi olla varaa, joten en ole kade.

Ihmettelen vain omaa yllättävää ärsytystäni. Muita samoin ajattelevia?

Ja ei, tarkoituksenani ei ole perustaa haukkumisketjua. Oikeesti yllätyin omasta ärsyyntymisestäni.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisi tänään että kalastajan vaimo ei ole 30 täyttänyt. Olin todella ällistynyt. Olin pitänyt häntä noin 40-vuotiaana kuvien ja blogikirjoitusten perusteella.

Aloin miettiä miten olinkaan itse asiassa hänen ikäänsä päätellyt...Siihen vaikutti myös hänen kypsä ja fiksunoloinen kirjoitustyylinsä. Jotkut ihmiset ovat henkisesti ikäisiään vanhempia. Lisäksi hänen kasvoissaan on jotain iätöntä ja klassista mikä ehkä vaikuttaa.

Vierailija
42/44 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko AP lukija ja ystävä joka haluaa lisää lukijoita ao. blogille? Tässä aloituksessa kun ei ollut mitään järkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko AP lukija ja ystävä joka haluaa lisää lukijoita ao. blogille? Tässä aloituksessa kun ei ollut mitään järkeä.

mutta tähän palstaan mahtuu muutama muukin tuhat turhaa aloitusta missä ei ole mitään järkeä :D

Vierailija
44/44 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pois jos joku ostaa kolmensadan kengät?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi