Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Bensan kulutus: voiko olla totta vai laskenko nyt ihan väärin?
07.01.2011 |
Jos auto kuluttaa kaupunkiajossa 10 l/100 km ja edestakainen matka on yhteensä 20 km, eikö kulutus ole silloin 2 l? Jos ja kun bensalitra maksaa 1,5 e, tuo matka maksaa bensoina 3 e. Voiko olla noin paljon, ei kai sentään??!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ihan oikein laskit, mutta kuluihin tulee lisäksi huoltokulut, arvon aleneminen, mahdolliset rahoituskulut, rengaskulut ja verot. Joten loppujen lopuksi bensankulutuksella ei ole niin väliä.