Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meinasin purskahtaa itkuun tänään kaupassa!

Vierailija
07.01.2011 |

Tänään kaksi täydellistä äitiä kertoi minulle suoraan, että olen huono äiti, koska juotan lapsilleni korviketta. He eivät ikinä ostaisi lapsilleen sellaista moskaa. Samoin haukkuivat eineskokoelmaani: ranskalaisia ja nakkeja, pyttipannua, lihapullia yms, että pitäisi tehdä ls-ilmoitus.

Sain myös kuulla, että minulla on löyhä moraali, koska olen selvästi tehnyt lapsia eri miesten kanssa, eri värisiä kun ovat ihonväriltään.

Totuus: sisko joutui sairaalaan ja minulla on hoidettavana hänen lapsensa 2kk, 2v, 4v, Ja omat lapset 10 kk, 4v ja 6v (Näistä kaksi vanhinta on ulkomailta adoptoituja) Koko katraan kanssa käytiin siis kaupassa, koska siskon mies sairaalassa ja oma mies tulee (onneksi) tänä iltana kotiin työreissulta. Ruoaksi ajattelin näinä päivinä valmistaa ihan mitä vain, mikä on lämmittämällä valmista.

Nyt onneksi koko katras vanhinta lukuun ottamatta nukkuu ja pääsin tänne tuulettamaan tunteitani.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalleni kun aikoinaan lukuisista imetys- ja pumppausyrityksistä huolimatta jouduin vastiketta ostamaan, niin sai sitä kyllä kerran jos toisenkin sanoa, että parasta että väki pitää ihan omista imetyksistään huolen.

mutta pointti on se että kaksi "täydellistä" mammaa haukoo ja uhoo ap:n ruokaostoksia ja maidonkorviketta päin naama ei ole yhtään uskottava. sorry, en vaan usko että on tälläisiä idiootteja jotka voivat päin naama puhua paskaa kun eivät tiedä taustoja. en vaan usko

Vierailija
22/38 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan, että jos noin hölmöjä mammoja tulisi kaupassa vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pointti on se että kaksi "täydellistä" mammaa haukoo ja uhoo ap:n ruokaostoksia ja maidonkorviketta päin naama ei ole yhtään uskottava. sorry, en vaan usko että on tälläisiä idiootteja jotka voivat päin naama puhua paskaa kun eivät tiedä taustoja. en vaan usko

Usko pois! Itsellä kävi melkein samalla tavalla esikoisen aikaan. Ensinnäkin olin hui kauhea, nuori äiti. Imetys ei onnistunut joten vauva söi korviketta. Kyllä eräs äiti siinä minulle mainitsi että tuon takia nuorien äitien ei tarvitse lapsia tehdä, koska ovat niin itsekkäitä etteivät edes imetä lastaan!

Niinpä niin. Hyvähän se on outoa ihmistä haukkua!

Vierailija
24/38 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko kahdet vaunut mukana vai ostoskärryssä.

Vierailija
25/38 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kannata ottaa näistä kaikki huvi irti? Jos otat itseesi, niin taitaa olla aika heikko itsetunto. Sori vain, mutta tässä maailmassa pitää olla sanavalmis tai ainakin suoraselkäinen.

Vierailija
26/38 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko pois! Itsellä kävi melkein samalla tavalla esikoisen aikaan. Ensinnäkin olin hui kauhea, nuori äiti. Imetys ei onnistunut joten vauva söi korviketta. Kyllä eräs äiti siinä minulle mainitsi että tuon takia nuorien äitien ei tarvitse lapsia tehdä, koska ovat niin itsekkäitä etteivät edes imetä lastaan!

koska en uskoisi että sellaisia k**ipäitä löytyy, mutta ei koskaan tiedä..

mutta jos joku sanoisi minulle siitä että syötän lapselleni korviketta, kyllä vastaisin takaisin pää punaisena.

tai pyytäisin hankkiutumaan hoitoon.

jos on totta niin aika tyhmiä mammoja.

eikä sellaisten takia tarvitse itkeä

Vierailija
27/38 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen teininä (18 v.) hoitanut serkkujani usein ja törmännyt tohon mummojen supatteluun ja ylenkatsomiseen. Teki pari kertaa mieli kirjoittaa rintaan lastenhoitaja.

"Tänään kaksi täydellistä äitiä kertoi minulle suoraan, että olen huono äiti, koska juotan lapsilleni korviketta. He eivät ikinä ostaisi lapsilleen sellaista moskaa. Samoin haukkuivat eineskokoelmaani: ranskalaisia ja nakkeja, pyttipannua, lihapullia yms, että pitäisi tehdä ls-ilmoitus."

Kyse on ruuasta. En vaan usko...

On minullekin joku mummo kerran heittänyt kun olin 14v ja olin ulkona siskon 1v.kanssa että piti sinunki hankiutua paksuks.

Mutta tässä oli kyse muusta asiasta

nainen on yksin liikenteessä. Lapsiryhmä on liian iso perhepäivähoitajalle, joten lapset ovat hänen omiaan. Lapset ovat erikokoisia ja eri värisiä. Joten he ovat eri isistä. Kun nainen on oletetusti ollut monen miehen kanssa "silleen" ja vielä ulkomaalaisten kanssa mamupatjanakin ollut, niin onhan jokaisen itseään kunnioittavan äidin jo tästä asiasta päätellen tarkasteltava tuon naisen ostoksia. Ja kommentoitava niitä. Ja uhattava sillä ls-ilmoituksella, sillä onhan nyt itseään kunnioittavan naisen pakko muistuttaa tuollaisia huonolla moraalilla varustettuja naisia heidän alemmasta arvostaa...

Itse olen teininä (18 v.) hoitanut serkkujani usein ja törmännyt tohon mummojen supatteluun ja ylenkatsomiseen. Teki pari kertaa mieli kirjoittaa rintaan lastenhoitaja.

"Tänään kaksi täydellistä äitiä kertoi minulle suoraan, että olen huono äiti, koska juotan lapsilleni korviketta. He eivät ikinä ostaisi lapsilleen sellaista moskaa. Samoin haukkuivat eineskokoelmaani: ranskalaisia ja nakkeja, pyttipannua, lihapullia yms, että pitäisi tehdä ls-ilmoitus."

On minullekin joku mummo kerran heittänyt kun olin 14v ja olin ulkona siskon 1v.kanssa että piti sinunki hankiutua paksuks.

Vierailija
28/38 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin unohdin, että hoidin siskon lasta vasta ja jouduin ostamaan korviketta kaupasta (2-kuukauden ikäinen) ja kassa totes, että eikö rinnoista tule maitoa? Jep ei tule kun ei ole oma :) Mitä se kassalle kuuluu? Mietin, että miltä siskosta tuntuu jos hältä kysellään. Niin ja sisko oli käpy tapaamisessa.

Vierailija
29/38 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kyseli miten päästiin kauppaan. Vauvat olivat kaksosten rattaissa, 4-vuotiaat pitivät rattaista roikkuvista avainketjuista kiinni. 2v piti kädestäni kiinni. 6v veti ostoskoria (lapsityövoimaa)ja osa ostoksista laitettiin rattaiden alakoriin. Kaupasta kuljettiin kotiin niin, että 2v istui pulkassa, 4 -vuotiaat pitivät niistä ketjuista kiinni (ja kitisivät kun nuorempi saa istua pulkassa), osa ostoksista repussa, osa rattaiden alakorissa, osaa 6v veti toisessa pulkassa (sitä lapsityövoimaa taas).

Tiedän, että muuten olisi vieraiden täydellisten ihmisten kommentit huvittaneet, mutta ei tänään. Ja siskon lasten isä sairaalassa siskon luona (Enkä usko, että hänestä juuri nyt olisi hirveästi lastenhoitajaksi) Vauvaa ei saa tuolle osastolle ottaa mukaan.

Kyllä tämä tästä. Mies tulee kohta ja anoppikin tulee viikonlopuksi auttamaan.

Kiitos kaikille tukijoille!

Vierailija
30/38 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko kahdet vaunut mukana vai ostoskärryssä.

Kulkivat niin, että pienet vaunuissa ja loput kävelivät vaunujen vieressä kiltisti.

Jotkut taitaa tämänkin asian.

Vierailija
31/38 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa saa anoa lähestymiskiellon jo vähemmästäkin

Vierailija
32/38 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et, niin olisit sanonut suorat sanat moisille typeryksille. Taidat olla itse samanlainen, jos et osaa tilanteen tullessa muuta kuin itkeä ja valittaa sitten tänne.

Vierailija
33/38 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutunut sairaalaan. Normaalia on tällöin, ettei välttämättä jaksa puolustaa itseään.

Tämän kirjoittajan luonne on kyllä selvä: kiusaaja. Kukaan normaali ihminen ei kirjoittaisi tuollaista ihmiselle, jonka omainen sairaalassa ja yksin vastuussa katraasta lapsia.

Jos et, niin olisit sanonut suorat sanat moisille typeryksille. Taidat olla itse samanlainen, jos et osaa tilanteen tullessa muuta kuin itkeä ja valittaa sitten tänne.

Vierailija
34/38 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes kuuntelisi moista.

Vierailija
35/38 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ohi aiheen minä vaan ihmettelen täällä olevia mammoja.

Kun joku ulkopuolinen aivan ennalta arvaamatta tulee ja haukkuu sinut siinä lastesi keskellä, lastesi kuullen aivan lyttyyn - se ei hetkauta sinua lainkaan! Et loukkaanu, et pahoita mieltäsi, sillä "tiedän itse mikä on totuus ja se on pääasia".

Tai sitten olette tässä äkkinäisessä ja kenties ensi kertaa eteenne tullessa tilanteessa niin tilanteen herroja, että osaatte sanoa napakasti ja ytimekkäästi takaisin niin että toisella menee luu kurkkuun?!

Oikeassa elämässä takaisin ja napakasti osaa sanoa vain, jos on ollut vastaavassa tilaneteessa ennenkin tai elää tilanteessa, jossa on KOKO AJAN puolustuskannalla, silloin on lievästi aggressiivinen ja hyökkäävä jo koko ajan ja henkisesti valmistautunut siihen, että jos joku jotain sanoo, se on niin ilkeää että takaisin on sanottava.

Oikeassa elämässä se tilanne, kun tulee haukutuksi on oikeasti niin loukkaava, ettei siihen aina osaa sanoa mitään.

Minut on haukuttu pystyyn julkisella paikalla tuntemattomien taholta tilanteissa, joista ulkopuoliset eivät mitään todella tiedä. Mistä voi tietää, esim. että lapsi on temppuilut koko 2 kilometrin mittaisen fillalenkin aikana ja lapselle on lämpimästi ja napakasti ja tiukasti sanottu missä mennään ja mikä on kiellettyä ja miksi jne.

ja sitten taas - ja tärähdät jotain tiukalla äänellä ja just silloin siinä seisoo mummonkäppänä joka -sen sijaan että juoksisi auttamaan- kohdalla sanoo paheksuvan kommentin.

Mitäkö minä sanoin? En muista haistatinko vai käskinkö painua, mutta kohde oli se v:lla alkava. Sen verran v-itutti koko käppänä.

Vierailija
36/38 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ennen ollut tuollaisessa tilanteessa, tai muutenkaan agressiivisessa tilanteessa. Mutta olen aina ollut sanavalmis :)

Tiedä sitten mistä on periytynyt :D

Vierailija
37/38 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ennen ollut tuollaisessa tilanteessa, tai muutenkaan agressiivisessa tilanteessa. Mutta olen aina ollut sanavalmis :)

Tiedä sitten mistä on periytynyt :D

t:27

Vierailija
38/38 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärähdät jotain tiukalla äänellä ja just silloin siinä seisoo mummonkäppänä joka -sen sijaan että juoksisi auttamaan- kohdalla sanoo paheksuvan kommentin.

Mitäkö minä sanoin? En muista haistatinko vai käskinkö painua, mutta kohde oli se v:lla alkava. Sen verran v-itutti koko käppänä.

"Asia ei kuulu teille, pitäkää huolta vain omista asioistanne." Ja kaikkiin jatkomussutuksiin tiukka: "Eikö sana mene perille?"