Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähdin ystäväni mukaan asioille ja taas oli ilman takkia,

Vierailija
14.01.2011 |

pelkkä toppi (tosi avara pääntie) ja huppari auki.Ja trikoot...On se kumma, että aikuinen (23v.) ihminen pukee noin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän ei "osaa" pukeutua kunnolla, kun on asunut puolet elämästään lämpimässä maassa. Tai ajattelisi, että ehkä juuri siksi osaisi.... ;)

Vierailija
2/9 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oliko se sisältä autoon - autosta sisään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(kaupasta toiseen), että itse meinasin pitkässä toppatakissani paleltua. ap

Vierailija
4/9 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset on kuumaverisiä ja pärjää tosi vähilläkin vaatteilla, on myös osin tottumiskysymys.

Toiset ei vaan halua pukea paksusti ja pitää palelemista pienempänä pahana.

Vierailija
5/9 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 astettakin jo pakkasta. Ei hänellä kyllä taida tosin takkia ollakaan, tyhjä oli naulakko viimeksi kuin kävin. ap

Vierailija
6/9 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihminen tietää itse koska on kylmä. eikö valita yhtään että jäätyy? Mua huvittaa useat teinit jotka hytisee leggignseissään pakkasessa. tarvitsisivat vielä äidin joka kertoo kuinka puetaan, kun eivät ilmeisesti itse ymmärrä että jos on kylmä niin laitetaan housut jalkaan.

Vierailija
7/9 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on aika "hassun" näköinen kesävaatteissaan pakkasessa ulkona. Tulee ihan mieleen, että joku saattaa luulla, että olen hänen äitinsä enkä sano mitään ;) ap

Vierailija
8/9 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän niinkuin adhd lapsilla. Oma poikani toi -10 asteen pakkasilla toppatakin eteiseen ja häipy pelkällä hupparilla ulos mikä oli toppatakin alla.

Mäkään en tykkää talvitakeista, mutta pidän kuitenkin.

Vierailija
9/9 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän niinkun unohdit mainita sen. Eihän sillä ole mitään väliä, että ap:lla on kylmä toppatakissaan.

JOs kaveri ei palele, se ei laita takkia. Vai olisiko ap valmis jättämään takin kotiin, koska symppaa kaveria, jolla on kuuma?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä