Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jäin ilman lapsia.

Vierailija
07.01.2011 |

Miehen mielestä lastenhankinta ei ollut ajankohtaista. Odotin 30+, en enää saanutkaan lapsia. Mies alkoi haluta, jätti minut kun en niitä pystynyt antamaan. Nyt hänellä nuori vaimo ja lapsi. Miksi minä en kelvannut hänen lastensa äidiksi? Miksei sitä edes kertonut niin voisin olla äiti jonkun muun lapsille.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin 30+, en enää saanutkaan lapsia.

Yritittekö hoitoja? Ehkä et olisi tullut raskaaksi nuorempanakaan.

Ja ehkäpä ehdit vielä jonkun paremman miehen kanssa äidiksikin. Lapsiahan saadaan nykyään vielä aika vanhanakin. Itse en tosin haluaisi elää vauvavaihetta enää nelikymppisenä, mutta esim. exäni joutui elämään elämänsä niin, kun ei nuorempana löytänyt ketään tarpeeksi epätoivoista sumutettavaa lastensa äidiksi.

Vierailija
2/11 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi mies, vaikka sellainen jolla on jo lapsia, ja ryhdytte vaikka sijaisvanhemmiksi. Eihän se sitä tuskaa muuta jos et biologisia lapsia saa, mutta samaa lapsiperhearkea pääsette kuitenkin elämään tuollakin tavalla. Ja nykyään voi sijais- tai tukivanhemmaksi ryhtyä yksinäinenkin aikuinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päättely kuulostaa vähän yksioikoiselta. Yritittekö hoitoja? Ehkä et olisi tullut raskaaksi nuorempanakaan.

Siinä vaiheessa kun aloimme yrittää, minulla todettiin sairaus, joka esti raskauden mahdollisuuden, eli lapsia en tule koskaan saamaan. Olisin vain toivonut puolisoni pysyvän rinnallani kaikesta huolimatta.

Vierailija
4/11 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa mistä tunnistan sut...

Vierailija
5/11 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tärkeintä että et takerru tähän vaan teet nyt elämästäsi niin antoisaa kuin se ilman omia biologisia lapsia voi olla. Ei elämä tähän kaadu.

Vierailija
6/11 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päättely kuulostaa vähän yksioikoiselta. Yritittekö hoitoja? Ehkä et olisi tullut raskaaksi nuorempanakaan.

Siinä vaiheessa kun aloimme yrittää, minulla todettiin sairaus, joka esti raskauden mahdollisuuden, eli lapsia en tule koskaan saamaan. Olisin vain toivonut puolisoni pysyvän rinnallani kaikesta huolimatta.

Vierailija
7/11 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miesten takia ei kannata omaa vauvakuumetta haudata. Parempi jättää ehkäisy vaikka salaa pois kuin kärsiä katkerana lapsettomana.

Vierailija
8/11 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miesten takia ei kannata omaa vauvakuumetta haudata. Parempi jättää ehkäisy vaikka salaa pois kuin kärsiä katkerana lapsettomana.

Juuri näin. Kannattaa hankkiutua mieheltä salaa raskaaksi vaikka pienillä vippaskonsteilla jos ei muuten käy. Tärkeintä että saa hyvän elatusisin lapsilleen.

Vierailija
9/11 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysyisivät sinkkuna eikä pilaamassa toisten elämää

Vierailija
10/11 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 20 ja risat kun sain kuulla, että minulla kaksi sellaista sairautta, jotka estävät raskaaksi tulemisen. Silloinen poikaystäväni jätti minut, kun olin kertonut asiasta. Nyt hänellä on ollut vaimo jo 15 vuotta, mutta eivät ole saaneet lapsia. Minä tapasin kivan miehen, joka halusi elää kanssani ilman lapsiakin. Saimme yllättäen luomusti kaksi lasta, kun minulla oli ikää lähes 40. Pahoittelen, ap tilannettasi. Lääkäritkään eivät aina ole oikeassa, ja lääketiedekin kehittyy, joten älä vielä heitä toiveita menemään.

Vierailija
11/11 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysyisivät sinkkuna eikä pilaamassa toisten elämää

Näin on. Jos joku ei halua lasta, niin ei saa sitten kyllä elää parisuhteessakaan. Ei edes toisen samanlaisen kanssa. Pilaavat vain heidän elämän jotka haluavat lapsia.