Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkatstojen matkat on kyllä tosi kalliita!

Vierailija
07.01.2011 |

Kattelen tässä matkoja Thaimaahan, meillä perheen koko on 2+1...2 viikkoa Thaimaassa ihan keskitason hotellissa about 4500-5000 euroa, kamalan kallista! Lennot tälle porukalle Hel-Bkk maksais jopa Finnairilla "vaan" n.2000 eur, tolla väliin jäävällä rahalla elää Taikuissa kuin kunigas.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että viitseliäisyyden puutetta jos ei räätälöimällä pääse tota 7200 halvemmalla.

Vierailija
2/21 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentäminen on erittäin epäekologista ja Thaimaa on melkein toisella puolella maapalloa, matkan sinne KUULUUKIN maksaa paljon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että viitseliäisyyden puutetta jos ei räätälöimällä pääse tota 7200 halvemmalla.

matkaseurue, jonka kanssa haluaa matkustaa ja majoittua samassa hotellissa samaan aikaan ja haluaa mahdollisimman suoran lennon. Ihme kitinää.

Vierailija
4/21 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on huvittavia kun mainostavat löytävänsä halpoja lentoja, mutta eivät linkitä mistä niitä saavat. Päästään varmaan ottavat kun niitä ei oikiasti oo

Vierailija
5/21 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

So last season ja täynnä turisteja:/

Vierailija
6/21 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vapaa pääsy sinullakin varmaan vaikka www.vertaa.fi tai www.ebookers.fi tai jopa www.finnair.fi sivuille, joista noi 1900 ja risat lennot kolmelle löytyvät. Ei ole mitään salatiedettä toi halpojen lentojen etsiminen netistä.

Vierailija
7/21 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vapaa pääsy sinullakin varmaan vaikka www.vertaa.fi tai www.ebookers.fi tai jopa www.finnair.fi sivuille, joista noi 1900 ja risat lennot kolmelle löytyvät. Ei ole mitään salatiedettä toi halpojen lentojen etsiminen netistä.

aina niitä halvempia lentoja ei vaan ole, jos ei halua tehdä kahta välilaskua jne. Juuri katselin matkaa Sisiliaan ja samanhintaiseksi tulee matkatoimiston kautta all inclusivella kuin itse räätlöimällä pelkät lennot ja majoitus. Tottakai otan matkatoimiston kautta tässä tapauksessa.

Vierailija
8/21 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitatko linkin, kun haluamme lähteä Phuketiin illalla 11.02.2011 ja olla siellä 2 viikkoa.

Ei välilaskua. 5 henk.

Olemme varanneet jo finnmatkoilta, mutta tosi mielläni sen vielä vaihdamme.

Iso kiitos sinulle asiantuntemuksestasi!

Vierailija
9/21 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puoli kuukautta, Thaimaassa kävi "lomailemassa", viesti sieltä, eipä paljon kerrottavaa sama kuin teneriffalla makoilisi rantsussa.

Vierailija
10/21 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitatko linkin, kun haluamme lähteä Phuketiin illalla 11.02.2011 ja olla siellä 2 viikkoa.

Ei välilaskua. 5 henk.

oli sitten kysymys mstkasa tai elämästä

Vierailija
11/21 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puoli kuukautta, Thaimaassa kävi "lomailemassa", viesti sieltä, eipä paljon kerrottavaa sama kuin teneriffalla makoilisi rantsussa.

Miksi ihmeessä haluaisin lähteä reppureissaamaan kitubudjetilla, ei kiitos! saati sitten kolmen lapsen kanssa, anna mun nauraa. Ja jokainen valitsee lomakohteensa omien mieltymystensä mukaan, turhaa se on huudella, että munkaan naapuri ei tykännyt.

Vierailija
12/21 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välilaskua. 5 henk.

oli sitten kysymys mstkasa tai elämästä

Vierailija
13/21 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että jengi odottaa että Euroopassa joka paikkaan pitäisi päästä lentämään satasella ja muille mantereille parilla sadalla.

Lentäminen on erittäin epäekologista ja Thaimaa on melkein toisella puolella maapalloa, matkan sinne KUULUUKIN maksaa paljon!

Vierailija
14/21 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vaan teille kiivailijoille tiedoksi että ihan vaan kommentoin OMAA tilannettamme ja noita hintoja. Mä katselin meidän perheelle reissua maalis-huhtikuun vaihteessa, ja silloin todellakin noi lennot sais suorina alle 2000. Olen itse ollut pidempiäkin aikoja Thaimaassa, eikä muutenkaan haluttais olla samassa paikassa koko aikaa, eikä todellakaan maata rannalla. Joten silloin meille ehdottomasti tulisi halvemmaksi räätälöidä itse ja etsiä hotellit paikan päältä, piste. Ihmeellisiä ihmisiä täällä kyllä jaksaa kirjoittaa kaikkea ihan hölmöä, en tajua.

Vierailija
15/21 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee paljon halvemmaksi ja tietää mitä saa. Matkatoimistojen palveluille ei mielestäni olekaan enää juuri käyttöä.

Vierailija
16/21 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina niitä halvempia lentoja ei vaan ole, jos ei halua tehdä kahta välilaskua jne. Juuri katselin matkaa Sisiliaan ja samanhintaiseksi tulee matkatoimiston kautta all inclusivella kuin itse räätlöimällä pelkät lennot ja majoitus. Tottakai otan matkatoimiston kautta tässä tapauksessa.

Itse katsoin tuolla määrityksellä samaa hintaa Thaimaahan ja Seat24 tarjoaa Ruotsin puolella SUORALLA lennolla (toki pitää ensin päästä Tukholmaan mut sehän hoituu vaikka halvalla laivakyydillä jos niin sovitaan) Phuketiin 1970 euroa.

Vierailija
17/21 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jätämmekö lapset lentoasemalle odottamaan seuraavaa lentoa, kun itse lähdemme? Nuo halvat lennot ovat pääsääntöisesti sellaisia, ettei niillä perhe voi reissata silloin, kun loma on tiettynä aikana (kuten meillä työssäkäyvillä yleensä on).

Tuttu halusi halvalla Egyptiin, koska matkatoimisto oli niin kallis. Käytti sitten matkoihin 1.5 vrk suuntaansa, kun me lensimme välilaskutta.

Vierailija
18/21 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katsoin tuolla määrityksellä samaa hintaa Thaimaahan ja Seat24 tarjoaa Ruotsin puolella SUORALLA lennolla (toki pitää ensin päästä Tukholmaan mut sehän hoituu vaikka halvalla laivakyydillä jos niin sovitaan) Phuketiin 1970 euroa.

ajamaan ensin Helsinkiin ja siitä laivalla Ruotsiin: me kaikki kun emme asu pk-seudulla...

Vierailija
19/21 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajamaan ensin Helsinkiin ja siitä laivalla Ruotsiin: me kaikki kun emme asu pk-seudulla...

ja vielä samaan terminaaliin kuin mistä Phuketin lennot lähtevät. Blue1-tarjous Vsa-Sto on parhaimmillaan ollut 30 euroa per lätty, ja talvitarjoukset senkun jatkuu. Itse olemme menneet aina sitä kautta ja samalla vältymme Hki-Vantaan tungokselta. Asumme Itä-Suomessa.

Vierailija
20/21 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä samaan terminaaliin kuin mistä Phuketin lennot lähtevät. Blue1-tarjous Vsa-Sto on parhaimmillaan ollut 30 euroa per lätty, ja talvitarjoukset senkun jatkuu. Itse olemme menneet aina sitä kautta ja samalla vältymme Hki-Vantaan tungokselta. Asumme Itä-Suomessa.

sinne Vaasaankin on ihan riittämiin. Halvemmaksi ja lyhyemmäksi reissuksi tuli ottaa lennot Helsinki-Vantaalle ja siitä suoraan Phuketiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi