Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet joita saa aina odottaa kotiin..

Vierailija
06.01.2011 |

Nimen omaan se ainainen odottaminen, kun tuntuu että vasta yöllä sopii tulla kotiin ja illat saa aina olla yksin. Annatteko te miestenne liihotella missä sattuu oman mielensä mukaan..?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en "antanut" liihotella, mutta jossain se kuitenkin joka päivä liihotteli. Siksi onkin ex.

Vierailija
2/5 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä annan. silloin kun menee.. en nyt tiä tarkoitatko viihteellä käyntiä vai mitä ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä saa aina odotella, mutta kyllä hän muuten haluaa kotona olla eikä liihotella missään. Jos joskus haluaa mennä vaikka tuopilliselle ystäviensä kanssa niin saa mennä. Lähtökohtaisesti hän kyllä haluaa itse olla kotona kanssani ja näin lähes aina onkin seuranani ellen sitten itse ole jossain käymässä.

Vierailija
4/5 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä annan. silloin kun menee.. en nyt tiä tarkoitatko viihteellä käyntiä vai mitä ?

Siis tarkoitan nyt ihan kaikkea mahdollista menemistä. En tiedä oonko liian ankara jos vaadin olemaan kotonakin, kun tuntuu että minä hoidan kaiken yksin ja mies saa tehdä aivan mitä lystää. Ja melkein viikottain jättää kokonaan tulematta yöksi sun muuta, kun unohtuu johonkin dokailemaan.. Hmmph..

Vierailija
5/5 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että raskausaika menee ihan pilalle kun ei pysty muuta kuin stressaamaan toisen menemisiä ja tulemisia, kun ei uskalla koskaan luottaa. Ajattelin että tää olis parasta aikaa naisen elämässä, mut en ihan kuvitellut että periaatteessa yksin käyn tätä läpi..