Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työhalut menneet kilareita saavan työparin takia! :(

Vierailija
06.01.2011 |

Minulla on aivan mukava ja ihana työpari.., paitsi, että hän kilahtaa 1-2 kk jostain aivan käsittämättömästä syystä. En viitsi antaa samalla mitalla takaisin, jottei tulisi ilmiriitaa ja työmotivaatio katoasi kokonaan. Antakaa vinkkejä ja keonoja kestää tilanne, kaikki viikonloput menee murehtiessa, miten voisin olla vielä parempi/joustavampi/tehokkaampi työkaveri, jotta näiltä tunnepurkauksilta vältyttäisiin.

Jokaisen työkaverin hermostumisen minua kohtaan jälkeen välttelen tekemästä enää samaa "virhettä".

Jos kilahdat työkaverillesi, niin miksi ja mitä häneletä toivot?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mukava kuulla muiden kokemuksia...

Vierailija
2/5 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin etä 'kielareita saavan' :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

räjähtely liittyy depressioon

Vierailija
4/5 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelun paikka. Esimies mukaan.

Vierailija
5/5 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana eli normaalisti mukava, ymmärtäväinen ja ns. normaali työkaveri, jonka kanssa viihtyy ja on mukava tehdä töitä. Ei työkaverini mikään hirviö tai ilkimys ole, poikkeus on nyt nämä äkilliset kilahdukset, joihin on vaikea ennakoida. Yleensä ne liittyvät mielipiteisiini. Kilahdusten jälkeen minulle jää karmea olo ja en pysty tekemään kunnolla töitä.

Työkaveri pyytää kyllä aina jälkeenpäin anteeksi ja mutta minä en jaksa enää kauaa ja miettiä, koska taas hermo pettää. Pomosta ei tässä apua, koska palvoo työkaveriani.

Ja kielareita, ne vielä tästä puuttuvat :D.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi