Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en tiennyt, että limatulppa irtoaa joka kuukausi!

Vierailija
06.01.2011 |

Luulin, että se muodostuu vasta, kun on raskaana ja sitten irtoaa :)

Hitto, oon TYHMÄ!! :D

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä, kun syöttää elimistöönsä keinotekoisia hormoneja, niin vieraantuu tästä naisen elimistön luonnollisesta kiertokulusta.

Vierailija
2/11 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ovatko lapset jääneet mahaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä, kun syöttää elimistöönsä keinotekoisia hormoneja, niin vieraantuu tästä naisen elimistön luonnollisesta kiertokulusta.

tietääkö asian vai ei? Ihan uus juttu mullekin, ja oon peräti vajaa kaks vuotta elämästäni käyttänyt hormonaalista ehkäisyä.

Vierailija
4/11 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten niille tietämättömillekin, että kyseinen tulppahan muodostuu kierron alkuvaiheissa ja irtoaa muutama päivä ennen ovulaatiota.. tästä yleensä alkaakin sitten nämä runsaan liman hedelmällisimmät päivät kohti ovulaatiota.

Vierailija
5/11 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en tajuannut miten nuo hormoniehkäisyt tähän liittyy, mutta itse en ole hormoniehkäisyä käyttänyt kuin vajaan vuoden verran, joskus teininä.

Vierailija
6/11 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä nyt joku todella viisas yli muiden?

Vierailija
7/11 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis raskaana ollessa vai? Joka kuukausi irtoaa?? Kertokaa ny enemmän mikä tää juttu oikein on?

Oon aina luullu, et se irtoaa ennen synnytystä siel yheksännel kuulla joskus...

T: itsensä tosi tyhmäksi tunteva kolmen lapsen äiti joka on raskaana

Vierailija
8/11 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hormonaalista ehkäisyä käyttäessäni muutokset emättimen limoissa eivät olleet niin selkeitä kuin luomutilassa. Pillerien poisjätön jälkeen varmaan heti seuraavassa kierrossa tulikin sitten niin valtava limatulppamöllyskä, ettei asia jäänyt epäselväksi. ;)

Vierailija
9/11 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hormonaalista ehkäisyä käyttäessäni muutokset emättimen limoissa eivät olleet niin selkeitä kuin luomutilassa. Pillerien poisjätön jälkeen varmaan heti seuraavassa kierrossa tulikin sitten niin valtava limatulppamöllyskä, ettei asia jäänyt epäselväksi. ;)

mutten tiennyt, että se on limatulppa. Tää oli se pointti.

Vierailija
10/11 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikilla ei ole niin runsaat liman muodostukset ja muutokset ovulaation aikoihin, joten ei sitä välttämättä edes huomaa.

Vierailija
11/11 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttu ja sentään kolme lasta synnyttänyt. Enkä ole koskaan käyttänyt hormonaalista ehkäisyä.

Koskaan ei kyllä ole tullut limaa sen kummemmin, valkovuotoa vain. Joten siksi kait tämä uusi juttu onkin =D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi