G: Mitä tietoa ilman olisit voinut elää?
Heitetään tähän alkuunsa muutama:
Että lääkäriksi opiskeleva tuttuni oli nukkumattina paljon ennen valmistumistaan ja nukutteli siis kaikkia esim. elinsiirtoon meneviä.
Että ihmisten pitää täältä kysellä, että miten lääkelaskut menevät.
Että lapseni äitipuoli askartelee hiuslenksunsa vanhoista sukkahousuistaan.
Että jogurtti on bakteerien erittämää limaa.
Kommentit (12)
Tietoa siitä, miten paljon jokaisella ihmisellä on resessiivistä geneettistä perimää, joka voi aiheuttaa ties mitä sairauksia. Tieto lisää tuskaa.
ilman sitä tietoa, että jotkut paskoo hanskaansa yleisessä vessassa...
Ja paria muutakin vastaavaa nippelitietoa, joita olen netistä oppinut.
kaikkea sitä tietoa mitä mieheni ex-rakastajatar kertoi mieheni valehdelleen minusta heidän suhteensa alussa. Ex-rakastajatar tuli jätetyksi uuden rakastajattaren vuoksi ja miehen valheet jatkuvat.
Että tyttökaverini ex-miehelle on tehty vasektomia
Että lapseni opettajalla on huuliherpes
Että raskaana ollessa ei pitäisi syödä haukea
netistä lukenut. 95% turhaa paskaa. Harvoin osuu asian äärelle.
netistä lukenut. 95% turhaa paskaa. Harvoin osuu asian äärelle.
tieteellisiä julkaisuja, teräviä blogeja ja avartavia artikkeleja. Kukin surffaa tyylillään :).
Olisin vieläkin onnellisesti siinä uskossa, että olen ihan kohtuullisesti tienaava, palkaakin on vielä jäljellä kun seuraava tulee.
Mutta nyt siis tiedänkin olevani köyhä...
yksityiskohtaiset kuvaukset isäni eturauhastutkimuksista.
Sekä äitini seksielämän asiat.
onnellisesti olisin voinut porskuttaa elämääni eteenpäin tietämättä mitään noista pikku veijareista..
Hannele Laurin kauneusleikkaukset ja miehet, julkkisten uudenvuoden lupaukset, Tuksun yms. kaltaistensa jutut ja niin monet, monet, monet muut.
Mutta nuo hyppelee silmille jos ei muuta, niin kaupan kassajonossa iltapäivälehtien lööpeistä =D
Toki paljon muutakin, mutt nää ny tuli heti mieleen.
Mä en kyllä ymmärrä, mitä vikaa on sukkahousuista tehdyissä hiuslenksuissa, mä käytin usein semmoisia, kun mulla oli rastat ja sopivan pitkiä lenksuja oli vaikeaa löytää.