Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvan liikkeet viikolla 18-19...

Vierailija
06.01.2011 |

Olen huolestunut kun liikkeitä ei tunnu, kuin ehkä joka toinen ilta. Taas on mennyt aikaa edellisistä liikkeistä:(. Tämä on jo toinen raskaus, mutta en oikein muista miten edellisen raskauden tässä vaiheessa meni.

Eli millaisia kokemuksia muilla on, onko siis normaalia, että liikkeitä tuntuu tässä vaiheessa niin harvoin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunsin ekassa raskaudessa liikkeitä vasta rakenneultran jälkeen eli noin 20.viikolla. Tässä toisessa tunsin ekat 18. viikolla, ja joskus 20-viikon jälkeen vasta päivittäin alkoi tuntumaan niin että voi olla varma. Eli mun korvaan kuulostaa ainakin ihan tavallisilta sun tuntemukset. Mulla oli nyt 24. viikoilla 4D yksityisellä ja heti ekaks lääkäri kysyi, että et varmaan kovin kauaa ole liikkeitä tuntenut. Hän siis näki heti että istukka oli sellaisessa paikassa että vaikuttaa liikkeiden tuntemiseen.

Vierailija
2/3 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun potkii selkäpuolelle, ei liikkeet tunnu. Mulla toinen raskaus ja vasta nyt rv 20 tunsin liikkeitä. Just tälleen iltasella potkiskelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vaan tuntenut melko aikaisin ekat liikkeet, välillä melkoista myllerrystä, et sit kun on hiljaista alkaa mielikuvitus laukkaamaan.

Niin ja mulla vielä istukka edessä, että todella voi vaimentaa liikkeitä:) -ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä