Mitä ihmettä meillä tapahtuu? (outo ääni) ov
Oltiin 2 tuntia sukulaisilla kylässä, ennen kun lähdimme kävin vessassa ja kuulin jatkuvaa koputtavaa ääntä, makkarissa ääni kuului vaimeammin. Tulimme puoli tuntia sitten kotiin ja nyt koputusta on kuulunut koko ajan. Se ei voi olla naulaamista koska se on jatkuvaa tykytystä ja vaimeampaa. Veskissä kuuluu kovemmin ja makkarissa vaimeasti. En osaa paikantaa ääntä tarkasti. Asumme kerrostalossa, vessoissa ei ole pesukoneen paikkoja. Mikä ääni se voi olla?
Kommentit (31)
suoraan käännetty takaiskuventtiili oli mennyt.
Se aiheutti huminaa ja lotinaa vessassa. Vähän niinkuin -duk-duk-duk-duk-
Kun päästi ilmat pois oli hetken hiljaa, mutta sitten alkoi taas.
LVI mies kävi meillä ja uudisti osan. Taas toimii.
Aamupäivällä vielä vaimeana vessaan mutta ei makkariin, käytiin kaupassa ja sitten kun tulimme takaisin ääntä ei enää kuulunut. Ap
Ja ihan tasaista koputusta useampi tunti.
Naapuri oli kaatunut suihkuun ja maannut kylmässä vedessä kun lämmin oli loppunut. Paritalossa tapahtui.
Samoin koputtavat pulut ikkunan yläpuolella :)
ovikelloa ei varmaan kannata lähteä tähän aikaan soittelemaan.
kannattaa soittaa huoltomiehelle ja kysyä mikä ääni voisi olla.
Aika kauheita noi jutut ihmisistä jotka ovat kaatuneet ja yrittäneet saada apua koputtelemalla :(
Jos joku vaikka kulkee rapussa, katsoo ovisilmästä tai ovi tärähtää naamaan. Tie minä pervona mua pitäisivät. Viitsisikö? Ap
Jos joku vaikka kulkee rapussa, katsoo ovisilmästä tai ovi tärähtää naamaan. Tie minä pervona mua pitäisivät. Viitsisikö? Ap
jos joku vaikka huutaa apuakin jossain ylempänä, sinä kuulet vain naputuksen omaan asuntoon.