Lähärin työ on vaan hirveän ankeaa ja raskasta!
Pakko sanoa omalla kokemuksella. Ihmisten hoitaminen on täitää olla töistä se kaikkein raskain ja palkitsemattomin. Ainakin itse koen usein näin. Nostan hattua niille lähäreille, jotka vielä jaksavat tai jopa tykkäävät työstään. Mä koen työni yhtä ikävänä kuin roskien viemisen ulos tai vessan pesemisen.
Kommentit (3)
Olen päiväkodissa työssä, tokihan se on muuttunut siitä mitä työ oli joskus 10v sitten, mutta siihen syynä ne iänikuiset säästöt ja suhdelukujen kyttääminen, ihmiset ajetaan piippuun.
Se kyllä koskee about kaikkia aloja enemmän tai vähemmän.
Surullista ettei tätä tärkeää työtä arvosteta. Ihmisten hoitaminen ei muka ole mitään. En varmaan itsekään jaksaisi hoitoalalla ja palkat on tosi huonot. Toivottavasti ap kuitenkin jaksat alalla ja saat asiakkailta voimia tehdä työtäsi.
Itse katselin ihaillen lähihoitajia jotka hoitivat mummoani hoivakodissa tekivät todella hyvää työtä täydellä sydämellä.
Saa juoruta ja juoda kahvia ja lakata kynsiään. Jos joku tulee kyselemään, nappaa käteen nipun papereita ja näyttää kiireiseltä ja sanoo, että ei nyt valitettavasti ole aikaa.