Lapseni (8v ja 11v) eivät oikein tykänneet kaverini päivän menusta.
Enkä kyllä yhtään ihmettele.
Ruoaksi oli uunissa tehtyjä perunalohkoja sekä juureksia (öljytty, suolattu). Juureksina oli lanttua, palsternakkaa (?), porkkanaa sekä bataattia. Lisäksi oli fetasalaattia, jossa kauheasti kaikkia erilaisia salaatteja. Rucolan tunnistin, kolmea muuta en. Sitten oli vielä paistettua broilerifileetä. Ihan oli oikein paistettu, mutta mausteena vain pippurit ja suola.
Itse keittiömestarina en olisi kuuna päivänä tehnyt moista paskaa. Sorry Tiina.
Kommentit (24)
Kyllä olisi tänne maistunut koko perheelle :)
olet kovin kummoinen keittiömestari jos et jotain salaattia tunnista :DDD
kaverisi oli tehnyt. Olisi maistunut minulle sekä meidän 7-vuotiaalle lapselle.
Mikähän "keittiömestarista" tuossa erityisen paskaa oli?
Minusta tuo kuulosti oikein herkulliselta ja olisi maistunut meidänkin perheelle.
-yksi kokki-
Noin mäkin sen maustan (inhoan currya yli kaiken)
Tuo on ollut oikein hyvä, maukas ateria ja vieläpä terveellinen.
Eivät olleet suomalaisia salaatteja!
Varmaan lisämausteita lihaan olis pyydettäessä saanut.
Kannattaa opettaa lapset syömään monipuolisesti juureksia ja vihanneksia, ei tule sitten yllättäviä tilanteita eteen. Koulussakin on uunijuureksia ajoittain.
Ensikerralla ottakaa omat eväät mukaan vaikka pyttipannua, jonka mikrossa lämmitätte.
kun ei tunnista edes palsternakkaa saati erilaisia salaatteja :D
on varmaan jotain muuta osaamista kuin sulla, arvon keittiömestari. Sitä paitsi nuo oli varsin hyvät tarjoamiset. Nirppanokkalapsesi voisivat opetella syömään jotain muutakin kuin äitylin fiinejä piperryksiä.
Ja avauksesi oli provo, olihan...
Viitsisiköhän Rouva Keittiömestari (niin varmaan) kertoa mikä teki ateriasta paskan?
Juurekset ja perunalohkot - ihan normisettiä, fetasalaatti - nam ja itse ainakin pidän broilerista juuri tuollaisena että mausteena on vain suola ja pippuri.
Ja sitä paitsi, onhan se nyt todella epäkohteliasta haukkua toisen teille laittama ateria paskaksi. Huh huh, vilkaisehan peiliin.
ja ylipäätään kotimaisia juureksia! Ap on feikki, siitä ei ole epäilystäkään.
Kato , kaikki ei oo keittiömestareita. Tunnen muutaman kokin&keittiömestarin ja voin sanoa että minun lasteni maku on rutkasti fiinimpi kuin näiden keittiöihmeiden lasten. Näissä kodeissa lapset vaativat normi spagettia ja lihapullaa, kun taas oma poikani unelmoi hummerikeitosta, jota kädetön äiti ei osaa valmistaa...
Itse pidän kanasta suolalla ja pippurilla, olen läpeen kyllästynyt marinoituihin lihoihin.
mitä ap on viimeksi tarjonnut vierailevalle lapsiperheelle.
olisi sitä syönyt, ronkeli piip kun on.
Mä olisin tykännyt, tosin broileri maustettuna vain suolalla ja pippurilla olisi ällöttävän pahaa.
sen broilerin hunajamarinaadissa ja lohkoperunat ketsupilla. Salaatiksi kiinankaalia ja säilöttyjä mandariiniviipaleita purkista...
Ap on ITSE tehnyt tuollaisen aterian tänään ja kerjää sille kehuja, mahdollisesti koska joku/jonkun muun lapset ei ole tykänneet ruuasta.
sääli ystävääsi, joka on ilmeisesti yrittänyt ilahduttaa sinua ja perhettäsi..