Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

omistus- vai asumisoikeusasunto

Vierailija
06.01.2011 |

Asutaan vuokralla ja muuttaminen houkuttaisi, mutta sopivat asunnot meillä päin maksavat 250000€ ylöspäin, remontoimattomina. Olenkin miettinyt olisko uuteen asumisoikeusasuntoon muuttaminen ihan pöljä ratkaisu? Uuteen olisi kiva muuttaa ja vaikea kuvitella että uutta perheasuntoa voisimme ostaa. Onko kokemuksia?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme