Lue keskustelun säännöt.
omistus- vai asumisoikeusasunto
06.01.2011 |
Asutaan vuokralla ja muuttaminen houkuttaisi, mutta sopivat asunnot meillä päin maksavat 250000€ ylöspäin, remontoimattomina. Olenkin miettinyt olisko uuteen asumisoikeusasuntoon muuttaminen ihan pöljä ratkaisu? Uuteen olisi kiva muuttaa ja vaikea kuvitella että uutta perheasuntoa voisimme ostaa. Onko kokemuksia?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla