Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten äidin mielestä en rakasta lapsiani, koska pyydän häntä hoitamaan lapsia...

Vierailija
06.01.2011 |

Olen jo viikkojen ajan pyytänyt lasten äidiltä, että ottaisi lapset yökylään viikonlopuksi, esim. päikkäreiden jälkeen la ja hakisin su-aamu. Ennen joulua, jotta olisin päässyt yksin ostamaan joululahjoja. Ja nyt haluaisin tehdä rauhassa massiivisen vaatetäydennyksen sekä omaan että lasten vaatekomeroiden. En haluaisi käyttää talvilomapäiviä tähän, vaan mennä lasten kaa kylpylään...

Ei sovi. Eikä käy. Ei niin millään... Katsos nykynainen tarvitsee sitä "omaa aikaa". 2010 oli 4 kuukauden tauko, että ei tavannut lapsiaan ollenkaan. 2009 oli 8 kuukauden tauko, että ei tavannut lapsiaan ollenkaan.

Vanhin menee ensi syksynä eskariin, äiti on hoitanut häntä viikonloppuisin 3 kertaa. Kahdesti la päikkäreiden jälkeen su aamuun. Yhdesti peräti la klo 10 su ennen päikkäreitä. JA TÄMÄ KOKO TYTÖN ELÄMÄN AJALTA.

Äidin mielestä olen "kohtuuton" ja hän ei ole mikään "päiväkoti". Ja että en rakasta lapsia. Että "yritän päästä eroon lapsista".

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla ole sukulaisia, jotka voisivat katsoa lasten perään? Naapuria? Varaa palkata hoitajaa?

Vierailija
2/6 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaissuhteesi kyseiseen ihmiseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teinit provoilee ;-)

Vierailija
4/6 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hoidat lasten ja tuon naisen suhdetta?

Vierailija
5/6 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exsä kävi valittamassa lastensuojeluun, että en anna lapsia hänelle. Mutta sitten kun tarjoaa, ei halua. Eikä pyydä.

Siellä lastensuojelussa väitti, että olen juoppo ja käyn vain huoraamaassa baareissa. No, viimeksi olen käynyt baarissa viime vuosituhannella. Ja en edes muista, milloin olen viimeksi juonut. Seksistäkin on niin kauan, että jonkun varmaan täytyisi piirtää kuva, että muistuisi mieleen.

Ai niin, exsä vielä sanoi, että haluan lapset hänelle hoitoon, koska haluan lähteä huoraamaan. Jälkeen päin tuli mieleen, että täähän ois rakentava vaihtoehto. Tosin en tiedä minne lähtisin, ei ole oikein tuo nykyelämä tuttua.

Vierailija
6/6 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos helpon, hommaa hoitaja.