Rintamamiestalo ja ikuisuusremppa kesken ikuisesti. EN JAKSA ENÄÄ!!!!
Kommentit (7)
Perusremppaa tehtiin 5v. Nyt 3. vuosi menossa ja uusitaan kaikkia pintamateriaaleja.
Kestää koska meillä on iso perhe ja minulla on 4 hoitolasta.
Kamalaa on!
rakennuttaa vaikka sen parjatun älvarin... ja avaimet käteen... miehen remppataidolla ja -innolla ei aleta tätä enää remontoimaan ja neverever toista samankaltaista hankittais...
ja tosiaan kun saa yhden kurjan nurkan korjatuksi, toinen odottaa jo korjausta... aivan loputon suo ja ikäänkuin tää taloudellinen tilanne tässä helpottais. Ja tiedetään, tiedetään - tästä varoiteltiin, mutta ainahan voin myöntää olleeni väärässä oman kestämisen ja sietokyvyn suhteen...
ap
jota voisi sitten remppailla viikonloppuisin.
Just joo. Mun mies on kyllä kätevä käsistään mutta kun ei saa aikaan juuri mitään! Tai siis saa jonkin yhden jutun, mutta ei mitään niin mittavaa, että saisi koko talon rempattua siedettävässä ajassa.
Itse taas olen tosi kärsimätön. Sanoin jo miehellekin, että en kestä kahta vuotta remppakuntoista taloa, niin mieshän siihen, että hänhän remppaa talon ihan yhden kesäloman aikana...
Onneksi ostettiin rempattu talo, oli niin vaikeaa tuo rännien puhdistaminenkin syksyllä...
Tosin me ollaan asuttu 50-luvulla rakennetussa rintamamiestalossa nyt viisi vuotta, eikä olla tehty maalausta lukuunottamatta vielä mitään suurempia remontteja. Yksi ostoperusteista silloin oli, että talo ei vaadi suurempaa remonttia heti.
Edelliset asukkaat olivat remontoineet kiitettävästi ennen meitä ja onneksi meidänkin silmää miellyttävästi :)
Pikkuvikojahan löytyisi aina, mutta ei pidä niiden liiaksi antaa häiritä ;)
Kaikki isot rempat tehty, kylppäri, sauna, keittiö ja alakerran pinnat kaikki uusittu 2005-2007.
Meille jäi yläkertaremontti, se odottaa parempia aikoja. Kyllä siellä voi asua ja nukkua, mutta haluaisin ullakot hyötykäyttöön ja yhden makuuhuoneen lisää. Tuo remppa tullaan teettämään joskus, kunhan saadaan entisiä velkoja maksettua...
En olisi jaksanut remontin keskellä vuosikausia asumista
t: Rakennusinsinööri