Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mutta mitä liikkuu päässä sellaisilla asiakkailla

Vierailija
06.01.2011 |

jotka jättää tuotteita minne sattuu hyllyjen väliin? Ottaa esim. leivän, jonka päättääkin olla ostamatta ja hups vaan jättää sen pakastealtaaseen. Tai en mä otakaan tätä kermapurkkia, jätänpä sen tähän hapankorppuhyllyyn. Tai oho, Nico-Irmeli onkin ottanut pillimehun käteensä, ei me sellaista osteta, en kyllä jaksa kävellä takaisin viemään sitä paikoilleen joten laitanpa sen tuohon sipsipussien taakse hyllylle.

Hei halooo???? Missä järki. Etenkin jos kylmätuotteita jättää minne sattuu, ne menee hävikkiin. Tai leipää pakastealtaaseen, eipä sitä enää muille asiakkaille myydä. Saati jäätelöä joka on sulanut jonnekin jauhohyllyyn.

Jos päätätte jättää jonkun ottamanne tuotteen ostamatta, olkaa ystävällisiä ja palauttakaa se paikalleen tai sit jättäkää se myyjälle, joka voi toimittaa sen takaisin sinne mihin se kuuluu.

Saati jos juuri ennen kassallemenoa jugurttipurkki hajoaa ja päätätte olla ostamatta sitä siksi, ojentakaa se myyjälle, ei se pure. Älkää jemmatko muovipussien taakse.

Vaikka anteeksi kun teille tästä purkaudun, tehän, rakkaat AV-siskoni osaatte tässäkin asiassa käyttäytyä esimerkillisesti ettekä koskaan yllämainitulla tavalla toimi. Ne on ihan muut ihmiset jotka noin tekee, eikös vain.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori pariskunta oli lapsineen cittarissa, isä ohjeisti n. 4-5 vuoden ikäistä poikaansa: "nyt vie vit..uun se viili!!"

Vierailija
2/28 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaa myyjiltä? Mä inhoan sitä kun mun hyllyssä on joku helvetin muksun paita. Ei sinänsä mitään lapsia vastaan, mutta vattu että tuollainen käytös ärppii, ja syvällä. Terveisin kaupan täti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta monituista kertaa olen eräiden tuttavieni kanssa kaupassa asioidessani saanut pitää vartin luennon siitä, että kaupassa EI jätetä tavaroita ja ruokia minne sattuu. Ja aina tulee sama vastaus: "no sehän on henkilökunnan työtä että keräävät ne paikoilleen!". Joo, senhän he JOUTUVAT tekemään, mutta heillä varmasti olisi vaikka mitä muutakin huomattavasti tärkeämpää tekemistä. Jos et jaksa viedä tarpeetonta tavaraa takaisin omalle paikalleen niin tee ostoksesi vaikka nettikaupassa, eikös ruokaakin saa nykyään netistä ostettua.

Nimim. Ei kaupassa töissä

Vierailija
4/28 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin pilaantuvat tavarat, ihan hukkaan heitettyä =( jos mä nään jossain väärässä paikassa jonkun pilaantuvan tuotteen, niin kiikutan sen itse myyjälle tai kassalle.

Vierailija
5/28 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa.

Vierailija
6/28 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa.

on kassaneitien vapaapäivä, joten on aikaa.

Vierailija
7/28 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin kylmäuotteita jätä minne sattuu, juuri sen takia että ne menee pilalle ja kyllä uskalln antaa sen hajonneen purkin kassantädille/sedälle ;)

On teillä aikaa tuolla niitä kuljetella kun edestakaisin kuljeskelette kuiteski.

t.Ihana asiakas :)))

Vierailija
8/28 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä tiedän sinne lapanneeni

epäilen että se joskus ottaa kärrystä tavaraa kun mun silmä välttää ja dumppaa sen jonnekin

Vierailija
9/28 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä pikku vinkki miten voitte vaikeuttaa kassaneidin töytä. Asetelkaa jokainen tuote viivakoodi väärään suuntaan siten, että kassaneiti joutuu kääntämään tuotteen aina mahdollisimman vaikeasti lukulaitteeseen

Vierailija
10/28 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mun omatunto sallisi tommosta!

Vierailija
11/28 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa.

on kassaneitien vapaapäivä, joten on aikaa.

Vierailija
12/28 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on joskus kun kaksvuotias istuu kärryissä hävinnyt kärrystä sellaista tavaraa minkä tiedän sinne lapanneeni

epäilen että se joskus ottaa kärrystä tavaraa kun mun silmä välttää ja dumppaa sen jonnekin

eikös vaadi melkoista ketteryyttä, että ylettyy sieltä ostospuolelta jotain nappaamaan?

Vierailija
13/28 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatte jonottaa sitten vähän pidempään :D

Vierailija
14/28 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä pikku vinkki miten voitte vaikeuttaa kassaneidin töytä. Asetelkaa jokainen tuote viivakoodi väärään suuntaan siten, että kassaneiti joutuu kääntämään tuotteen aina mahdollisimman vaikeasti lukulaitteeseen

mutta tuo ei tasan vaikeuta eikä hidasta mun työtä. Mulla on notkeat ranteet, saan käänneltyä koodit lukijaan päin hetkessä. Mä en edes noteeraa, jos joku on laittanut ne niin, että ovat valmiiksi lukijaan päin. Olen varsin näppärä ja nopea piippaamaan niitä tuotteita siitä kassan läpi. Mun jono kulkee aina nopeemmin kuin työkaverin.

Vierailija
15/28 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksaa olla huolissaan kauppiaan puolesta, että tavaraa menee hävikkiin, josta saadaan korvauta, eikä niinkään itketä sen perään, että se vaatii kassaneidiltä ponnistusta enemmän, ja joutuu tekemään sen siirron asiakkaan puolesta.

Vierailija
16/28 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että noista väärissä paikoista tavaroista on vain häviävän pieni murto-osa jonkun lapsen kärrystä pois laittamia tavaroita. Kyllä ne on ihan aikuisten jäljiltä. Ikävä kyllä.

Vierailija
17/28 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkin asiakaspalvelijoiden tehtäviin viedä tavartoita takaisin oikeille paikoille, sitä en tietenkään hyväksy että pakastetavarat jätetään sulamaan tms. Mutta periaatteessa jos päätänkin että en ota jotain jätskiä, ni voin laittaa sen väärään paikkaan kunhan pysyy siellä pakastealtaassa... Itse olen ollut myös kaupassa töissä, ja kyllä se kuului ihan työtehtäviin viedä tavaroita oikeille paikoille takaisin, eikä se vienyt sen enempää aikaa tai ärsyttänyt (paitsi juuri ne sulamaan jätetyt tavarat) koska työt on tehtävä ja kaupan siistinä pitäminen kuuluu asiakaspalvelijoille, ei asiakkaille.

t.asiakaspalvelija

Vierailija
18/28 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksaa olla huolissaan kauppiaan puolesta, että tavaraa menee hävikkiin, josta saadaan korvauta, eikä niinkään itketä sen perään, että se vaatii kassaneidiltä ponnistusta enemmän, ja joutuu tekemään sen siirron asiakkaan puolesta.

työntekijältä ajatella myös työnantajan etua. Se kuuluu ihan siihen työhönkin jo. Ei aina voi pelkkää omaa napaa tuijottaa.

Vierailija
19/28 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keittiökalustemyyjä, ja kaikkea ihan kummallista näkee myös alani liikkeissä. Mitä esim. on korvien välissä aikuisella miehellä (n. 30 v.), joka hauskuuttaa kahta vanhempaa kaveriaan pölyyttämällä rekvisiittana olevasta pippuripurkista mausteet liesitason päälle? Kun huomautin kohteliaasti, olin täysin ällistynyt, niin sain kommentin, että siivoojahan ne illalla siivoa. Jep jep, se siivooja olen tasan minä. Ja vaikka olisi erillinen siivoojakin, niin silti!

Entä vauvan äiti, joka tyhjentää tuttipullon keittiökalusteliikkeen altaaseen (kaikki mönjä suoraan alakaappiin siivottavakseni)? Esillä olevat kalusteryhmät ovat näytillä olevia esimerkkejä, eivät todellakaan viemäriin liitettyjä. Vai käyvätkö samat ihmiset rautakaupan wc-pöntöillä asioillaan?

Vierailija
20/28 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varsin näppärä ja nopea piippaamaan niitä tuotteita siitä kassan läpi. Mun jono kulkee aina nopeemmin kuin työkaverin.

Kerropas mistä tiedät etsimättä millä puolella viivakoodi tuotteessa on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä