Lue keskustelun säännöt.
Kuinka käytetään liukuesteainetta villasukkiin?
Kommentit (5)
Teen ohjeittesi mukaan sillä erotuksella, että sukat ovat minun ja kävelemään opin n. 33 vuotta sitten :-)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pakko kommentoida, kun täälläkin yksi 33-vuotias päätyi lukemaan ketjua googlatessaan liukuesteideaoita omiin villasukkiinsa :D
Heh, täällä toinen 33-vuotias parhaillaan googlaa liukuesteaineita, koska tarviin sitä omiin villasukkiini. Meillä on sellainen lattia että villasukilla meinaan aina lentää nurin.
olis kiva tietää kestävätkö sukat hyvin pesua
toimii hyvin. Laita sukan sisään lapsen jalanpohjan mukaan leikattu pahvinpala, laita pieniä palloja tai vaikka kuvioita sillä liukuesteaineella. Ainakin sitä mitä meillä on on helppo annostella kun pullossa on terävä annostelukärki. Sitten annat kuivua rauhassa ainakin yön yli.
Mä olen laittanut melkein kaikkiin meidän villasukkiin, loistava keksintö kun on kylmät lattiat ja juuri kävelemään oppinut lapsi!
Aine pysyy hyvin kunhan katsot että laitat aineen kunnolla kiinni sukkaan, ei vaan niihin "karvoihin" mitä villasukassa saattaa olla.
Kannattaa kuitenkin jättää laittamatta liukuesteitä muutamiin villasukkiin, kylmällä ilmalla noi liukuesteet ei oo kengissä hyvät koska johtavat kylmää kengän pohjasta sukkaan/jalkaan. Ja tietty vaikeuttavat kengät jalkaanlaittoa.