Miksi tungette sen maksukorttinne siihen masiinan
ennen kuin kassa antaa siihen luvan? Näin nykyään yli puolet asiakkaista tekee.
Kommentit (11)
Vai että pitää oikein odottaa lupaa? Siinä sitten tuijotellaan silmästä silmään kassaneitiä ja odotellaan josko jompi-kumpi sanoisi jotain. Pitääkö ilmoittaa että "maksan kortilla käyttäen maksupäätettä" ja odottaa että kassaneiti antaa luvan? Eikö tekniikka taivu siihen että ei mene miljoonia maksavat kassajärjestelmät keskuskoneita myöten solmuun jos asiakas päättää laittaa kortin koneeseen juuri silloin kun se hänelle sopii, miksi asiakkaan pitää sopeutua vialliseen teknologiaan, eikä laitteet palvele asiakasystävällistä palvelukokemusta?
mut jossain on niin kälyset systeemit, että ei saa. Se vasta on ärsyttävää.
kun kenenkään kanssa ei haluta jutella, niin ei kestetä ajatusta odottaa lupaa tms. siinähän joutuisi sanomaan ok.
niin ikinä ei ole antanut lupaa :(
kun kenenkään kanssa ei haluta jutella, niin ei kestetä ajatusta odottaa lupaa tms. siinähän joutuisi sanomaan ok.
=)
miksi Anttiloissa pitää höylätä itse oma Plussa-kortti, jos haluaa plussat saada. Pitääkö nykyään kaikki hoitaa itse?
Eikö siihen makuspäätteeseen saisi ohjelmoitua lauseta: "Ole hyvä ja syötä nyt korttisi." Ei varmaan, liian hakalaa.
miksi Anttiloissa pitää höylätä itse oma Plussa-kortti, jos haluaa plussat saada. Pitääkö nykyään kaikki hoitaa itse?
Silloin ei tarvitse höylätä.
vaan se masiina itse. =D Se nääs läväyttää aina sellaisen tekstin ruutuun, että "syötä kortti" ja minä sitten toimin annetun ohjeen mukaisesti.
T. Yksinkertainen ihminen
vaan se masiina itse. =D Se nääs läväyttää aina sellaisen tekstin ruutuun, että "syötä kortti" ja minä sitten toimin annetun ohjeen mukaisesti. T. Yksinkertainen ihminen
sanoi, että sen saa heti laittaa siihen, kuulema nopeuttaa...???????????
Perkele näitä lukiessa en näköjään osaa enää kaupassa käydä, mitenkähän ne nuo vanhukset saa ruokansa ostettua........