Tykkäisitkö tällaisesta käyrästä peniksestä? (kuva)
Kommentit (36)
mutta onko miehelle kivulias seksin aikana kun on noin taipunut ?
sitten tekee urologi leikkauksen ja vaiva on pois
Jonkin verran isompi on tuo kuin miehelläni - valitettavasti.
on pieni...
Mun mielestä mun miehellä on about tollanen. Exällä oli nysä ja muuta kokemusta ei oo. Tykkään!
tykkään kanssa.
No ei se kyllä yleensä noin mee,mun miehellä se sojottaa suoraan ylöspäin eikä mee noin mutkalle :D
niitähän nyt on kaikenlaisia, suorana eteen, ylös, alas tai sivulle osoittavia, sekä erisuuntiin käyriä, ylös, alas ja sivuille osoittavia vehkeitä.
lähetyssaarnaajassa tuo hankais lähinnä välilihaa ja peräseinää, mut doggiessa osuis etupuolelle
suurena, ja olenkin luullut, että pienimunainen mieheni omaa normikoon. -se, joka ekana piti tuota isona-
sitten taas jonkun palstalaisen omakuva ?
haloo, näkeehän sen linkistä että on wikipediasta. kannattaa kirjoittaa sinne penis hakusanaksi, tulee muitakin mielenkiintoisia kuvia. mm. ympärileikattu (järkyttävä)
lähetyssaarnaajassa tuo hankais lähinnä välilihaa ja peräseinää, mut doggiessa osuis etupuolelle
Yritän kuvitella miten tuo osuu kuvaamallasi tavalla kun mielestäni asia on juuri toisin päin.
pääsee oikeuksiinsa, varsinkin jos omaa laajan sisäisen klitorisalueen. Ei tietysti huono muissakaan asennoissa.
t. tyytyväinen vaimo
Yritän kuvitella miten tuo osuu kuvaamallasi tavalla kun mielestäni asia on juuri toisin päin.
..tai tuolilla, ois pikkasen kiva istuu - ja nimenomaa kasvokkain naintiin sopiva.
Ei ole ISO - ihan sopivan kokoinen mun makuun ;)
Sopivalta. Vois vaikka olla mun miehen kuva toi.. :D
Tykkäisin kovasti. Lemppariasentoni onkin istuminen kasvokkain. ja isonpuoleinenhan tuo on!
Tuolilla kasvokkain. Tai ihan miten vaan...
Ja mieskin on nyt reissussa
AV-mammat ovat jo esittäytyneet ja nyt miehetkin kehtaavat, on teillä puheet ja puutteet!!
sitten taas jonkun palstalaisen omakuva ?