Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi väsyttää koko ajan?

Vierailija
05.01.2011 |

Koetan syödä monipuolisesti, lisäksi syön päivittäin monivitamiineja ja rautatabletteja (minulla on aina ollut luonnostaan alhainen hemoglobiini), ulkoilen ja nukun n.8 tuntia yössä. Olenko unohtanut jotain vai mikä ihme on kun koko ajan väsyttää? :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka mitä vitamiineja popsisi niin auringon puute saa "talviunille". Tosin voihan olla myös raskaus/masennus tms väsymystä..

Vierailija
2/7 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siksi väsyttää :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tarvitset talvella enemmän kuin 8 tuntia unta? Oletko kokeillut kirkasvalolamppua?

Vierailija
4/7 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koholla olevat sokeriarvot aiheuttavat väsymystä. Itselläni on normaali paastosokeri mutta rasituskokeessa viimeinen arvo vähän siinä rajoilla ja aina sokeripitoisen herkun syömisen jälkeen nukuttaa kovasti. Yleensäkin väsyneempi olo jos en välttelee hiilihydraatteja.

Vierailija
5/7 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon että tämä vuodenaika väsyttää.

Heti, kun mennään kohti kevättä ja aurinkoa niin aina mun väsymys alkaa helpottaa..

Että keväisiä aikoja odotellessa.. =)

Vierailija
6/7 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä kannattaisi syödä ja mitä ei. Minuakin väsyttää aina ja jotenkin olen osannut sen yhdistää ruokaan, mutten siihen että mihin ruokaan tarkalleen.

-ei ap, mutta väsynyt

Vierailija
7/7 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen alkanut epäillä itselläni keliakiaa, kun hemoglobiini on myös ollut alhainen pari vuotta, vaikka ennen mulla se oli aina hyvä. Käy jollain hyvällä yksityisellä lääkärillä joka kertoo muista väsymyksen aiheuttajista, jos syyn voi korjata niin sun ei tartte tarpoa sumussa monta vuotta niin kuin minun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme